Mycket engagerad
386 inlägg
Nu kör vi de tre månaderna som är kvar av 2014. Nog sjutton ska vi klara av det.
Pepp på er alla.
Måndag och fastedag igen. Stor tallrik med hallon till frukost väntar. Kämpa på alla!
Ny vecka och ny fastedag. I dag blir det tomatsoppa till lunch och resten av pulled chicken som vi åt igår. Förra åt jag bara middag, inte att rekommendera, jag hade noll styrka i mina muskler och det gick inge vidare. Hoppas det blir bättre denna vecka. Tänk snart är det november och vi har kört en månad, Pepp pepp på er.
Ätit lunch och middag idag, jobbigt med alla matprogram på tv:n ;)
Veckans sista fastedag, hur många är påå????
Jag fastade i måndags bara för att hålla vikten, dagens vikt är 68,3 men jag brukar skriva in fredagsvikten. Min målvikt är 71 kg så jag försöker hålla mig lite under den.
Lycka till ni som fastar idag, tänk på att det bara är en dag och imorgon får ni äta igen
Jag är på
Kycklingfile, bladspenat och paprika till lunch.Plockade smågodis till en jobbarkompis idag.Inte ens sugen
Pepp till alla er!!
Hoppas alla haft en bra måndag! Veckans första fastedag för mig.Välbehövlig efter liite för mycket godsaker i helgen. Dock hållit igång med träning, men skönt att vara på banan igen!!
Fasta här också som vanligt på måndagar, det blir alltid lite mer mat på helgen som jag fastar bort. Väldigt smidigt tycker jag
Novembers första fastedag, till lunch hemlagad gulaschsoppa (utan potatis) och till middag blir det ugnsomelett med trattkantareller. Behöver också "fasta" bort lite av helgens matintag.
Jag glömde att berätta vad jag åt, det blev kycklingfile, lite ris och sallad som jag åt för en stund sedan.