icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

5:2 OKTOBER - DECEMBER 2014

Mycket engagerad
386 inlägg
2 oktober 2014 09:12

Nu kör vi de tre månaderna som är kvar av 2014. Nog sjutton ska vi klara av det.

Pepp på er alla.  wink

• Mycket engagerad
    122 inlägg
    6 november 2014 20:38

Gör ett uppehåll just nu. Klarar inte av att inte överäta de dagar jag inte fastar. Nu försöker jag avgifta mig från socker och det går just nu bra. 

• Mycket engagerad
    386 inlägg
    10 november 2014 10:33

Ny vecka ny fastedag, går lite trögt nu i novemberrusket. Var ju björn i mitt förra liv så det där med att gå i ide finns kvar ;)wink  Lycka till alla fastare

• Engagerad
    53 inlägg
    10 november 2014 18:24

Japp, ny vecka nya tag!! Pepp till er alla som kämpar. Det här fixar vi smiley

• Mycket engagerad
    386 inlägg
    13 november 2014 10:18

Hepp hepp hepp på er alla fastare, i morgon är en annan dag laugh

• Engagerad
    53 inlägg
    13 november 2014 16:29

För mig blev det ingen fastedag idag..hotellfrukost och mys med min man..får bli bara  en dag denna vecka.Nya tag nästa :)

• Mycket engagerad
    386 inlägg
    17 november 2014 11:38

Ho ho, ekar väldigt tomt härinne. Ny vecka, ny måndag och ny fastedag. I dag blev/blir det 1 ägg till frukost, egengjord gulaschsoppa till lunch och antagligen lax till middag och sen är den dagen slut.

• Veteran
    1186 inlägg
    17 november 2014 11:43

Jag fastar idag men jag har ju inget mål till jul, mer än att hålla vikten.

Frukost: K special med lättmjölk

Middag: Naturdiet

Kvällsmat: Hemmagjord potatis och purjolökssoppa

Lycka till alla som fastar idagsmiley

• Nykomling
    9 inlägg
    17 november 2014 14:36

Hej! Jag är ny på forumet och inne på min tredje vecka med 5:2. Jag vill gärna vara med i tråden - om jag får! Idag har jag fastedag och då sitter jag och drömmer om all god fastemat jag ska äta nästa fastedag, och nästa igen, och nästa igen. Har redan hunnit tröttna på tomatsoppa... smiley

• Mycket engagerad
    386 inlägg
    17 november 2014 15:24

Elliane, du är så välkommen så. Har du provat broccoli och vitlökssoppa den är en riktig hit hos oss, recepten finns här på MD. laugh

• Engagerad
    53 inlägg
    17 november 2014 18:32

Hej!

Hade dock bara en fastedag förra veckan, blir som vanligt igen denna.

Jag är fortfarande med, ca 5 kg kvar.Ätit kycklingfile och paprikor till lunch, blir nog samma till middag.Ha en bra kväll :)