Mycket engagerad
386 inlägg
Nu kör vi de tre månaderna som är kvar av 2014. Nog sjutton ska vi klara av det.
Pepp på er alla.
3,5 kg kvar till min målvikt! Inser att jag inte kommer dit innan jul men det kanske är positivt!! Då kanske jag tänker mer på vad jag stoppar i mig för att jag tänker banne mig komma dit.Härligt att gå in i januari med bara sista slutklämmen kvar.Sen kommer det stora jobbet, att hålla vikten
Fastedag igen, nu kör jag hårt!
Och så fasta idag igen. Är sjuk och inget smakar så då kan jag lika gärna passa på. Nu ska jeansen snart sitta skönt igen!
Fastedag för mig idag, laddad :)
Fasta här också, näst sista innan julafton
lycka till ni andra som fastar!
Är det någon mer än jag som fastar idag? Jag har gjort julgodis idag och det var jättesvårt att inte slicka på alla skedar och annat. Snart ska jag äta champinjonsoppa till kvällsmat, något som kan värma upp en frusen kropp.
GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA!
Starkt jobbat paloma att fasta så här nära jul.
Jag kör ett uppehåll denna vecka men försöker verkligen tänka till.
Nästa vecka är det som vanligt igen!!
God Jul och Gott Nytt År på er alla
Jag passar på när det är så mycket att göra och man knappt hinner att äta ändå
Det blir mycket mat ändå så jag vill inte börja på plus innan julen, men vi firar bara jul hemma med familjen och då blir inte frestelserna så stora.
Hej och God Fortsättning till er alla :)
Idag fastar jag, ska bli skönt för magen att få vila lite efter julmaten.
Har gått loss på lite för mycket godsaker så nu ska jag tillbaka på banan igen.
Känns skönt!!
Ha en fin dag!!
Härligt att ni fortsätter här, själv har jag totalfailat under december. Vi har installerat bergvärme m.m och haft hantverkare här i tid och otid (vissa kvällar till framåt 11-tiden) Träningen har varit nada, ingen planka, ingen rockring, bara en massa matlagning. Julen firade vi för första gången på familjens sommarställe. Jag och min man var faktiskt ute på juldagen och ........plockade trattisar som vi serverade till julbordet. Nu återstår dagens födelsedagsmiddag för vår 21-åriga dotter och hennes kompisar. De senaste födelsedagarna har hon önskat sig coeur de filet provencale till varmrätt och ostbricka till dessert. Hmmmm inte den bästa maten efter allt svullande under julen. Till nyår har vi och grannarna bestämt att det blir ett nyår i fisk och skaldjurenss tecken. SEDAN på det nya året.........då ni..........ska jag vara tillbaka på banan. God fortsättning på erl alla!!!