Mycket engagerad
386 inlägg
Nu kör vi de tre månaderna som är kvar av 2014. Nog sjutton ska vi klara av det.
Pepp på er alla.
Klart! Pepp :-)
Klart vi fixar det.Nu kör vi så det ryker!!
Heja oss
Det är ju bara att göra det så är det gjort sen :)
Rotmoset färdigt och i matlådor inför veckans 2:dagar.
Hej vill oxå haka på... i med och motgång ;) delar ni med er av recept mm eller bara allmänt hur det går och hur man mår... Detta är helt nytt för mej, har köp någon tidning för att läsa lite... men idag kör jag en fastedag... hualigen... inväntar lunch nu 11:30 ( Rotmos?? Issen är det bra det??)
Måndag = fastedag. Idag blir det broccoli och vitlökssoppa (158 kalorier recept finns på md), familjens favoritsoppa även när det inte är fastedag. Till kvällen blir det nog laxbit i ugn med kokta grönsaker. Hepp och Pepp till alla "fastare"
Hej! jag hänger på :) Är ny här. Jag tänker köra 5.2 0ch LCHF. Är det någon mer som provar detta? Började dagen med en kopp te och lunchen blev broccoli och purjolösoppa och ett kokt ägg.Kommer att äta lax till middag.
Jag är ny här och har börjat med 5:2 idag. På matdagarna äter jag viktväktarmat, och detta p g a bekvämligheten med Viktväktarkassen. Jag vill inte handla och frestas att stoppa i mig onödigheter.
Idag har jag ätit ett pocherat ägg på en mörk brödskiva, lite ärtskott och en grillad tomat, Totalt 163 kcal.
Till middag tänkte jag äta kyckling, men hittar inte igen kcal-innehåll i en kycklingfilé. Någon som vet?
Hej Katvik ;) Jag är också ny för dagen, kul! Hittade i kyckling i databasen :) du får kolla vad du skall äta där. http://www.matdagboken.se/popup/livsmedeldatabasen.asp
Ca 115 kalorier i 100 gram