Jag har gått upp 4 kg på min honeymoon ( 9 veckor ) och ska nu ta dessa innan jul. Är någon med och känner sig peppad att ta några kilon till jul så haka på så sporrar vi varandra. Vägdag tänkte jag att vi har på onsdagar och då skriver ni in er vikt här så noterar jag dagsformen. Jag kör PF / periodisk fasta ) och LCHF kost och tränar en hel del och nu j-klar ska jag ta de sista envisa kilon som sitter som berg! Deltagare:Nuvarande vikt: Förra veckans vikt: Målvikt 24/12: Viktförändring: Flodis67.... 61,1kg ............61,5kg...................61kg.............-0,1kg (- 11 kg ) Ilinis..........56,2kg...............56,5kg..................53,5kg..............-0,3kg ( -2,2kg ) Karanna.....61kg............60,6kg....................57,0kg.............+0,4kg (+0.1 kg ) CamillaQ....76kg............76,2kg....................65,0 kg............-0,2kg (-1,7kg) NikkiLee...77,1kg............78,2kg...................70,0kg...............-1,1kg ( -5,6kg) Hemine94..65,7kg.............65,3kg....................58,9 kg..........+0,4 kg (+1,2kg) Ianne........60,2kg.............61,5kg..........................................-1,3kg Neleh........68kg.............67,5kg...................63,5kg..............+0,5kg ( -0,6kg ) Anza..........74kg............73,4kg.....................69,7kg..............-+0,6kg ( -1,4kg) :)..............69,4kg............69,6kg.....................66kg...............-0,2kg (-1,6kg) Zicka.........77,1kg.............77,2kg........................................-0,4 kg (-2,1kg ) Camrut......75,4kg.............77,3kg..........70kg............-1,9 kg(-5,4kg) Madde65....62,6kg...........63kg...............................-0,4kg(-4kg) Afosini.......88,1kg...........98,1kg...............68kg.........-1,0kg(-1,5kg) Lisa69...... 63,5 kg...........65.2 kg............... 59 kg.....-1,7kg(-2,5kg ) Veckans utmaning: 2 minuter planka per dag och 10 burpees per dag! Planka och burpees are the shit!!!!! Veckans matutmaning: Ät så ren mat som möjligt, undvik allt som är processat och allt som är halvfabrikat. Undvik socker och vetemjöl och känn efter hur kroppen mår. Drick en grön smoothies om dagen, använd er av spenat, broccoli, banan, kiwi, brysselkål, gurka m.m mums! Månadens utmaning! Tänk på att handla ekologiskt när du är i affären! Carpe Diem!
Veteran
1732 inlägg
Hej, jag har som mål att gå ner 5 kg exakt innan jul hehe :) hänger gärna på :)
Perfekt, på onsdag skriver jag in våra vikter här när jag har fått din =) Underbart kul, nu kan vi peppa varandra!
Åh, jag är jättetaggad! Började idag och har också som mål att gå ner cirka 5-7 kilo, men 5kg till jul låter skitbra! Räkna med mig!
Underbart Ilinis, här ska vi verkligen sporra varandra =) Nu kämpar vi på som tusan och visar oss själva att vi kan nå våra uppsatta mål! Pepp på er!
Jag hänger på! Har egentligen satt som mål -10 kilo i ett annat forum.....men 5 kilo är mer rimligt! Vore kul om vi inte blev en allt för stor grupp, känns så opersonligt och omotiverande tycker jag!
Kan jag vara med? :) Är så peppande med såna här grupper! Du kan ju lägga ut små utmaningar också? Tex powerwalka XXX dag? Lycka till!
Välkomna allihopa! Så kul, jag ska fixa mål för varje vecka och utmaningar =) Tack för idén Hemine94 =)
Gud vad bra, utmaningar behöver vi alla! Mycket lättare att ta sig an träningen etc. om man vet att man "tävlar" lite.. :)
Någon som har tips på roliga kalorisnåla luncher, middagar, mellanmål. Något extra roligt? Maten är den svåra biten för mig. Någon av er som är plusmedlem? Lönar det sig mycket? Man borde få prova på någon dag så man vet vad man får ;)
Veckans utmaning kommer här! Powerwalka minst 30 min om dagen eller spring. Samt göra 10 armhävningar på tå och plankan i 1 minut. Ni som inte fixar på tå gör så många ni kan och gå sedan nerpå knä, likadant med plankan. Vi rivstartar från och med imorgon, är ni på??? Peppkram till er alla!