icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4098 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    2322 inlägg
    29 maj 2016 11:20

har  faktisk försökt  gått 2 gånger 15 varje  dag   veckan  som  varit gymmet  inget.Så lite  duktig  iaf

• Veteran
    4098 inlägg
    29 maj 2016 18:26

Inte så lite pralin 👏👏

Själv gick jag i raska 31 min före bilen, sen t.o.r pizzerian med svärmor. 

TOTALT blev det 7206 steg, 3,96 km, 93 minuter och 269 MK ( motionskalorier)

• Veteran
    1186 inlägg
    29 maj 2016 21:19

Idag blev det promenad i det vackra vädret, det blev 98 minutersmiley

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    30 maj 2016 18:09

Promenad på 65 minuter idag i solen smiley

• Veteran
    1186 inlägg
    30 maj 2016 22:01

Jag har varit aktiv och promenerat i 100 minuter idagsmiley

• Veteran
    1386 inlägg
    30 maj 2016 22:23

Försöker gå nu med "Rolle" varje dag när jag kan .Jag har inte vant mig riktigt ännu vid mitt nya stöd, men det ska väl gå när det inte är snö ute. Nu är ju sommaren här, glädjande nog.

• Veteran
    4098 inlägg
    30 maj 2016 23:19

Övning ger färdihet vet du biggan 👍

• Veteran
    4098 inlägg
    30 maj 2016 23:23

Det har blivit 6072 steg idag...inklusive en rask promenad t.o.r brevlådan. Idag tog den bara 27 min. Det tar sig uppför backen...he,he Vi har mest gått fram och tillbaka mellan husbilen och inne idag...men många gånger Totalt säger stegräknaren att jag trampat runt i 140 min.

Nu blir det snart nedräkning och 🌹-ceremoni  för maj månad. Oj, vad fort det går..😧

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    31 maj 2016 18:39

Idag blev det Pilates i 70 minuter och nu ska jag nog be paloma om hjälp att räkna ihop tiden jag varit aktiv för sist räknade jag visst fel häpp

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    31 maj 2016 19:10

Vet inte om jag räknat rätt men jag fick det till totalt 21 timmars aktivitet i maj månad i motion hälften pilates och resterande promenader och sen att jag cyklar nästan varje dag har jag inte räknat med alls. Men då skulle det säkert komma upp i ca 26 timmar.