Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.
Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.
Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....
Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12
Vill DU hänga med mig ?
1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.
2. Inrapportering hit av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad
Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.
3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)
4. Vinst = Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....
med möjlighet till hela 12 st / deltagare.
OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Utförd utmaning / månad = 🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tim./mån: 13,5 15,5 14,5 15,5. 15,0 15,5 15,0 15,5. 15,5 15,0. 15,5 15,0 2,0
Deltagare Dec. Jan. Febr. Mar. Apr. Maj Juni. Juli Aug. Sept. Okt. Nov . Dec.
Bella50 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
babs2. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Tita. 🌹 🌹 🌹 🌹. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
aregnisw 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Roosan 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
pralin 🌹
krissan2 🌹 🌹
biggan1e. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Meltem 🌹 🌹
Rogann 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
paloma 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Lovis 🌹 🌹
Amiechan
Michelly
Fick inte heller till det i maj, nu ska juni bli bättre...
Huvudsaken är att man försöker Pepp till er båda

En bra stegdag...där jag gick före bilen, en rullstolspromenad med svärmor och senare klättrat upp och ner på stege när vi rollat husbilen...ja, ni läste rätt 👍
Jättespännande projekt. 😍
Totalt blev det 9378 steg, 5,16 km, 153 min.👍
Jag gick en lång runda imorse i värmen som blev längre än planerat, det blev 80 minuter och nu på kvällen blev det bara 30 minuter. Så sammanlagt 110 minuter motion. Stegräknaren står på 14 217 steg, 9,95 km, -450 kalorier
75 minuters pilatespass och 1 timmas cykling idag.
Idag var det två svettiga rundor jag gick, den första på 70 minuter och den andra på 40 minuter. Jag har gått mycket vardagssteg idag, för min stegräknare visar på 15 575 steg, 10,9 km, 464 MK och 2 timmar och 24 minuter aktiv tid. Aktivitetsarmbandet visar på 295 minuter aktivitet. (4 timmar och 55 minuter)
Min runda blev bara t.o.r brevlådan...men jag har ändå gått på benen mellan huset och husbilen ett otal gånger. Målat, klättrat på stege och gjort lite trädgårdsarbete. Totalt antal steg : 8173 steg, 4,50 km, 182 min, -296 kcal. Nöjd.👍
Nu blir det troligen promenader i skärgården som jag inte kan registrea för nu tar jag lite ledigt några dagar men röra på mig ska jag göra men jag regar det nästa vecka.
om jag nu kommer ihåg det 
Du behöver ju bara regga tiden. Så noga är det ju inte 😬👍
Kolla på klockan bara när du startar och stoppar.👏
Ha det skönt och trevligt med R ❤️
Äsch, nu kom jag för sent. Här har varit och är kaotiskt. Vi ska fira min mammas 95-årsdag på lördag och igår hämtade vi henne från Östersund till Sundsvall.
I morgon åker vi från Sundsvall till Mellanfjärden och min brors familj åker från Stockholm.
I alla fall blev det 1370 min motion i maj dvs 22 timmar och 50 min eller 44,2 min i snitt per dag.
Ha det bra allihop!