Veteran
8085 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
jag kämpar med mitt "huvud" svvårt fatta vad jag drabbats av. De måste vilas mer hjärnan allså. Fick reda på i går ingen vätska i hålrummen i hjärnan,de var skönt. S å sakta tar jag mej fram. Forsatt minnesutredning i morgon.
Skrev ett långt inlägg, tryckte på fel knapp och allt försvann... Men de fick mig att reflektera i huvudet i alla fall.
Jag hamnar i mörka hål ibland med någon form av pms som är rent vidrig, allt känns bara hopplöst negativt. Kommer jag på mig själv att det nog kan va pms blir det bättre, som att namnge och beskylla något för mörkret. Men ibland fastnar jag i mörkret ett tag och de negativa bara går runt runt....
Känner att jag är kvar i mörkret, men nu ska jag försöka vara snäll mot mig själv.
Vågen visade 0,6 minus idag, de behövde hjärnan. Mitt ätar sug är enormt just nu, håller mig till min kost men äter för mycket. Nu får de bara vara så, hellre komma ut ur mörkret än att få minus på vågen nästa vecka.
En dag i taget, vänta in psyket och återfå motivationen....
- ” vi har inte bara en vikt att väga utan ett liv att leva ”...bra att du tar en sak i taget. Balansen är viktig. Pepp ✌️
Först tänkte jag ” smita” från vågen denna veckan...men lika bra att se sanningen i vitögat.
Smakar det så kostar det...inte konstigare än så , efter vår härliga minisemester.
Skrev ett långt inlägg, tryckte på fel knapp och allt försvann... Men de fick mig att reflektera i huvudet i alla fall.
Jag hamnar i mörka hål ibland med någon form av pms som är rent vidrig, allt känns bara hopplöst negativt. Kommer jag på mig själv att det nog kan va pms blir det bättre, som att namnge och beskylla något för mörkret. Men ibland fastnar jag i mörkret ett tag och de negativa bara går runt runt....
Känner att jag är kvar i mörkret, men nu ska jag försöka vara snäll mot mig själv.
Vågen visade 0,6 minus idag, de behövde hjärnan. Mitt ätar sug är enormt just nu, håller mig till min kost men äter för mycket. Nu får de bara vara så, hellre komma ut ur mörkret än att få minus på vågen nästa vecka.
En dag i taget, vänta in psyket och återfå motivationen....
Ta hand om dig, dina ord kunde vara mina men utav en annan orsak. Kroppen och själen måste komma först sedan vikten ♥️
Motionerat mera under de senaste veckorna för jag tänkte stabilisera vikten åt rätt håll men som vanligt så gick det åt fel håll suck
Först tänkte jag ” smita” från vågen denna veckan...men lika bra att se sanningen i vitögat.
Smakar det så kostar det...inte konstigare än så , efter vår härliga minisemester.
Vi ger aldrig upp.
Det tre stora M:ena i vårt liv:
MAT MOTION MOTIVATION
Kämpa på gänget och njut av alla M
+ MEDITATION
Detta Vego -M njöt vi av idag....
HalloumiStroganoff, Bönpasta med parmesan och go´ sallad. 👏👏😋
+ MEDITATION
Exakt - inte att förglömma! Finns det fler M vi behöver i våra liv?