Veteran
8085 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Vad fint att det ordnade sig sådär bra med den nya sängen!
En god natts sömn betyder så mycket för hur man mår följande dag!
Så skönt att det ordnade sig med sängen. Det är inte bra att inte sova bra!
Vi blir äldre och får andra förutsättningar än tidigare. Våra stora utemöbler bar vi alltid upp på vinden tidigare. Ibland hjälpte sonen svärson.
Ett år fick vi inte ihop det, tiden gick och vi insåg att vi måste fixa det själva. Ställde och buntade ihop möblerna på presenningar och knöt ihop.
sedan dess har vi gjort så. Behöver inte vänta in att någon har tid.
Jag hoppade av här så har väl egentligen ingen talan. Hur som helst tycker jag att en grupp med betalande medlemmar hade varit kanon. Ett otyg med gratis medlemskap och allt det för med sig.
Gruppen "Målvikt" är på G med en liknande upplägg som BL, men då bara för betalande medlemmar
Har lite jag ska stämma av med Johan och sedan öppnar jag upp den för intresserade.
Det skulle bli tråkigt om allt utom bloggarna hamnar i dolda grupper, och att man måste betala och ansluta sig till grupper för att och läsa. Då kommer nog den redan halvdöda Matdagboken att bli ännu mindre aktivitet på.
Det är bara min tanke, för är det inte inspiration och tips man förmedlar till andra som läser på MD. Redan när de dolda grupperna bildades försvann mycket intressant till dolda grupper. Nu menar jag inte privata grejer utan sådant som förr avhandlades i forumtrådar, där alla kunde delta.
Jag tycker det skulle vara bättre med grupp, kan ibland känna mig obekväm att skriva när andra som inte är med i utmaningen kan läsa.
ja lite fundera på tror jag. lutar lita som (Digitali)
Är det någon som vet när nästa Biggest Loser kommer på tv?
tänk 1 november en månad som är helt ny . Känner kanske att de kan bli nåt nytt med den.
Konsulterade Johan, som svarade så här på frågan om att göra om BL till grupp:
Nej, det tycker jag inte det är tillfälligt och folk som försöker göra reklam åker ut direkt. Jag tycker det är trevligt att nya kan se Biggest Loser i forumet, annars hade det varit svårt att hitta. Väldigt svårt att hitta om det är dold grupp. Det har varit så i alla år och synd att ändra på vinnande och trevligt koncept tycker jag.
Gittan är sugen på att ska en annan utamninng, ska vara i i låst grupp så de som inte vill vara med i forumet kan vara i den dolda gruppen.
Ni som vill vara i sluten grupp får flytta över till Gittans grupp eller vara med i båda. Jag ändrar inte Biggest Looser, den får vara öppen!