Veteran
8082 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
I väntan på en riktigt bra dag har jag åtminstone haft en halv bra dag. Spänningsvärk i kroppen som bråkar djävulen och sömnen har varit generellt ur usel i mer än en vecka nu. Avskyr sånna här svackor och hoppas att det inte ska bli den nya vardagen... En dag i taget, försöker att inte trösta mig med överätning, försöker att hålla mig hyfsat på banan och hoppas att det blir bättre en annan dag. Pepp pepp allihop, ett steg i taget..
Håller med dig, tror ny covid våg påverkar alla. Vi har super mycket att göra på jobbet.
All pepp till dig och alla andra.
Min ” viktsvajiga” vecka...
12/1....73,5....BL- rapport...Går ”före bilen” med stavar 30 min.
13/1... 74,1.....stavrunda i skogen , 70 min blev det. Gött ✌️
14/1...74,2.... stavrunda i skogen 45 min.
15/1...73,9.... stavrunda i skogen. 55 min
16/1...74,3.... stavrunda runt hela tjärnet, 80 min.
17/1....74,9.....Frukostbröd, semla, glass igår...🤔 Stavrunda 45 min.
18/1....74,1.....Stavrunda i skogen 55 min.
19/1....73,5 BL - rapport...yippey 👏👏
Man måste väl vara nöjd ändå 👏👏
har tagit bort fika varje dag o godis. Inte rört mej ute så jag får vara nöjd endå.
Ny vecka ny invägning kan inte säga det går som på räls, trots VÄGNING och RÄKNING .Vet ju sedan många år att jag har svårt gå ner i vikt TYVÄRR men skam den som ger sig. Skönt BL finns och kan göra en påminnelse. Långt till sommar när jag skall nå mitt MÅL.
Vi var ute och drack öl igår så idag fanns det ingen ork alls till att laga mat, blev smörgåslunch och yoghurt + lite frukt. Men jag fick ihop det rätt bra ändå och imorgon är det en ny dag
nu en ny dag.
Veckans tabell inlagd i vikttråden. Ser ut som om vi återigen tappat en nykomling Selfcare har inte lämnat någon vikt!
Grattis så himla mycket 💐💐 till en vecka där merparten tappat vikt.
Inte alls illa 😄✌️
Bra kämpat allihop

Härligt med fredag och igår i blåsten var det verkligen inte så skön promenad men gick 1 Tim ändå mannen och jag i snöstormen
Har lyssnat klart på en kanonbra bok dr rangan
Vikt balansen och har ni inte lyssnat så ge den en chans för det är inget med Dieter utan bra tips hur man går ner och mår bättre helt enkelt
Jag ska införa 12 timmars metoden och började i förrgår och det tror jag kan vara bra men inte på lördagen då blir det svårt
Mat äter frukost kl 6 och innan 18 har du ätit klart
Och efter det endast en kopp örtte typ
Sen lite kettlebell lyft under dagen ställ den synligt och sätt på en bra låt och kör under tiden kaffet blir klart tex
Mera protein nu blir det veckomatsedel
Och mycket träning och att försöka sova bättre och lyfta sig själv lite mera och tro på det man gör
Pepp alla nu trevlig helg