Veteran
8081 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Gått bra idag, kämpar med att jobba med att äta i underskott och dämpa sug. Pepp till mig! :)
Kämpa på! Jag hade gått ner 13 kg från jan - maj och sen började suget sent på kvällarna komma tillbaka, gick upp nästan 3 kg på bara någon vecka
Men skam den som ger sig, man ska inte plåga sig ner vikt det vet jag av erfarenhet men jag måste hålla på rutinerna, annars funkar det inte. Ha det så gott och lycka till 
Tack! Ja absolut, det måste vara hållbart!
Jag behöver definitivt en rutin, så jag testar mig fram. Jag hoppas det löser sig för oss båda, sug är inte kul alls. Men det måste gå att hitta ngt som funkar för en!
Allt klart inför nästa omgång!
Johan har godkänt:
4 veckor :3 mån plusmedlemsskap
Hela perioden fram till vecka 51 :1 års plusmedlemsskap
Vecka 27 drar vi igång Biggest Looser sommar/höst 2022, dvs första invägning onsdag 6 Juli .
Johan hälsar och önskar trevlig midsommar och sommar!
så trevligt att de forsätter.
Halloj allihop
Det har varit en "konstig" vår och försommar vädermässigt....MEN en underbar tid sedan Valborg , då vi mötte vår Prins Morris första gången.
Nu känns det som han alltid bott här med oss. Love him
Viktmässigt har jag legat "stabilt"...om än lite för högt..utan att väga och registrera nåt på länge.
Summa summarum....något har fastnat efter dessa år.
Vill härmed önska BABS 1000 tack för denna omgång med siffrorna....och oss alla en fin MIDSOMMAR ...så återkommer jag den 6/7.
Tack för det här halvåret, vi ses i juli 😁❤
Glad midsommar 😀🥰
Tack alla och inte minst Bella för alla fina bilder!
ja nu får vi hoppas nästa omgång blir bättre (iaf för mej) Bara de blir klart med husförsäljning om de är nån som vill ha. Annars missar vi lägenheten.
Då håller vi en tumme
för att det går vägen Pralin
så har vi midsommar. Här blir de lungt som alltid,gör inte så stor affär av helgerna,. Ska försöka komma ut i dag, inte kul bo så man måste ta trappor ner. Vill kunna kliva rakt ut. Balkong är att kliva rakt ut. Men hur som så är de sol o värme,blir väl skuggan i dag kan jag tänka mej. HA DE GOTT ALLA .

så var midsommarafton över. Vi satt ute ett tag i går. Sen blev de kolla TV. Blev lite sill o potatis. I dag lär de bli varmare.
Trevlig midsommardag! Nu är alla resultat klara, Lv1 vann både 4-veckorsetappen och hela perioden. 14 % jättebra!!!!
Monqi och Inta med runt 10 % är också att gratulera + alla andra som lagt manken till.
Jag meddelar Johan!