icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 18 maj 2022 07:49

Vad vet jag...men denna vecka höll jag vikten bättre än på länge...HELA veckan !!

Det blir ju mycket utejobb och " prinsomhändertagande"...men oj vad LIVET är bättre med katt heart

Här har vi vårt första altanhäng...

I lördags adopterade vi Prinsen...då var hans f.d. människor här och inspekterade...med stor belåtenhet.

HAN tog det mötet med ro...så nu är han vår "på riktigt".

Numera vår mittpunkt såklart...och har nu fått ett utökat "revir " i form av längre lina..på båda sidor huset och med öppen dörr från utegården.

Där finns även toa, vatten och mat...som den SERVICE en prins ska ha.smiley

• Veteran
    2322 inlägg
    18 maj 2022 09:44
    Bella50 skrev den 18 maj 2022 07:49

Vad vet jag...men denna vecka höll jag vikten bättre än på länge...HELA veckan !!

Det blir ju mycket utejobb och " prinsomhändertagande"...men oj vad LIVET är bättre med katt heart

Här har vi vårt första altanhäng...  I lördags adopterade vi Prinsen...då var hans f.d. människor här och inspekterade...med stor belåtenhet.

HAN tog det mötet med ro...så nu är han vår "på riktigt".

Numera vår mittpunkt såklart...och har nu fått ett utökat "revir " i form av längre lina..på båda sidor huset och med öppen dörr från utegården.

Där finns även toa, vatten och mat...som den SERVICE en prins ska ha.smiley

så bra att ni känner så att de är djur ni behöver. Ja ni är ju vana med katter så de kan jag förstå.heart

• Veteran
    2322 inlägg
    18 maj 2022 09:47

igår kväll var de 4 besök på visningen. Så de går framåt. Och vi körde sopor i går o lämna till återvinning.  Så skönt bli av med saker. De gäller göra nåt varje dag nu.  Men i går ramla "gubben" så är lite blåslagen idag. Men de gick bra. Men som sagt tur vi bestämt att göra en förändring. Nu kaffe förstheart

• Veteran
    2322 inlägg
    19 maj 2022 07:52

blev ingen budgivning denna gång.  Men de är försöka endå att göra de vi kan under tiden.  Tror inte de blir så lätt som folk säger (grannar)

• Nykomling
    9 inlägg
    19 maj 2022 10:51

Ber om ursäkt att jag inte inkommit med någon vikt. Blivit "hackad" av barnbarnen 😃 som lekte med telefonen. De lyckades ändra både mail och lösenord. Inte en chans att komma in på sidan men nu har Johan hjälpt mig. Vikten är 88.9 men får vänta till nästa vecka.

• Veteran
    2322 inlägg
    23 maj 2022 07:56

så tar jag tag i denna vecka hoppas med bra saker i munnen. Att de ska vara så svårt. Som jag sagt en tablett som sköter allt men så funkar de inte tyvärr.  

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    25 maj 2022 07:20

Några små snedsteg visade snabbt plus på vågen. Bättre lycka nästa vecka! Nu några dagar ledigt.smiley

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 25 maj 2022 07:50

YES,YES,YES.....blir glad att jag åtminstone hållt vikten i 3 veckor ...UTAN någon registrering.

Jag äter ( och dricker) det jag vill numera...och även om jag inte ligger exakt där jag vill vara ...så är detta en stor  sak för mig.

NÖJD - är bara förnamnet.

Önskar er alla en trevlig helg och MORS DAG

• Veteran
    2322 inlägg
    25 maj 2022 08:46

i dag fyller  yngsta dotter år. Ska fira henne på lördag. Jag har sköt mej ok heartvecka.  Har känning av mitt flimmer,så änu mindre ork till nåt, Men så är de nu.heart

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    25 maj 2022 09:44

Vägning idag och jag har gått ner 1,1 kg, 12,6 kg allt som allt så det får man vara nöjd med. På lördag har jag min "ätar dag", lchf mat men får äta fritt utan att mäta och väga. Blir smarrigt med kladdkaka, ost chips och lite annat smått och gott smiley