icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    4 maj 2022 10:10

Tack Bella Digitalis och Mosel (från viktlänken), har nu fått frukost, men jag har svårt att få i mig den, gör så förbenat ont. Men jag ska försöka få i mig nyponsoppa och fil, smörgåsarna får jag nog lov att vänta med.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    4 maj 2022 17:08

Krya på er som varit inne och är inne på sjukhus. Hoppas ni blir bättre snart 

• Veteran
    8081 inlägg
    4 maj 2022 17:47

Krya på er Digitali och Klaraelv! Vår svenska sjukvård är fantastisk när det gäller!heart

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    6 maj 2022 05:53

Tack babs och Åsa, skulle vara intressant att ställa sig på en våg, jag hoppas innerligen att jag inte väger mer än 65 kg, för jag har ännu inte ätit mer än en och en halv smörgås och en köttbulle sedan i tisdags, men jag är så svullen i hela mig av allt som kommit i flytande form. Fingrar ser ut som prinskorvar, armar är svullna och ansiktet är inte roligt det heller. Får vi något bra resultat idag kanske jag kan åtminstonde få börja dricka något.

• Veteran
    2322 inlägg
    6 maj 2022 08:39
    klaraelv skrev den 6 maj 2022 05:53

Tack babs och Åsa, skulle vara intressant att ställa sig på en våg, jag hoppas innerligen att jag inte väger mer än 65 kg, för jag har ännu inte ätit mer än en och en halv smörgås och en köttbulle sedan i tisdags, men jag är så svullen i hela mig av allt som kommit i flytande form. Fingrar ser ut som prinskorvar, armar är svullna och ansiktet är inte roligt det heller. Får vi något bra resultat idag kanske jag kan åtminstonde få börja dricka något.

krya på dej

• Veteran
    8081 inlägg
    7 maj 2022 17:02

Zita 48 njuter tydligen i solen på en medelhavsö och tar emot besökare och njuter av mat mm. hon planerar att komma tillbaka till oss efter midsommar!

• Veteran
    2322 inlägg
    8 maj 2022 07:35

nu är de mycket. Rensa o rensa. När de är ytor som har massa grejor. Ja vi får se när vi kan flytta. Kanske till hösten,beror på om huset blir sålt.   Sen vill jag ha de minimalistikt. Gubben har mest så hur detta ska gå till de ska vi se.  Kropparna vill inte som de borde.   Men men de blir nog bra när de är klsrt.cheeky

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 11 maj 2022 07:15

Alltid nåt..sa hon som fick se Åmål ...och allt är bättre än plus på vågen.

Okej...jag har verkligen inte suttit på rumpan heller. Det är mycke'nu...både ute och inne.

Jag ska få hit 7 st f.d kollegor imorgon...på en lunchbuffe'...inkl. en kortare promenad till vår fina Högfjällskyrka...om vädret tillåter.

Såklart vill jag ha fint och iordning eftersom flera aldrig varit här i vårt Paradis.

Så det har fejats högt och lågt ( jag är glad för den "sparken i baken " )...och med en PRINS i huset som hårar blir det lite extra...ett kärt besvär.

Förresten hade vi en liten dust imorse...eftersom jag inte vill ha honom på köksbänken ( förra ägarna sa att det gör han aldrig...pyttsan )  och motar ner honom ideligen så blev han lite "sur" på mig. Detsamma är i soffan ( han har fått en egen fotpall ) man vill inte ha hår precis överallt.

Han är hårig under tassarna och kan egentligen inte hoppa upp utan matta att starta på---eller ner utan att han glider...men på nåt vis så...laugh

Nåväl JAG vann striden och han fick pälsvård efteråt , som han älskar , då minns han bara det goda i livet. smileyheart

• Veteran
    2322 inlägg
    11 maj 2022 08:40

varit ner i källaren plockat upp massa krukor vissa ska jag ha kvar men de mesta åker.  Man undrar varför man spar sånt.  Men de är väl så när de finns plats. I dag är de forsätta i att rensa. Kärran full igen. cheeky

• Veteran
    8081 inlägg
    11 maj 2022 16:56

Visst är det konstigt! speciellt att man sparar på små plastkrukor och jag tycker att det verkar som om de förökar sig i förrådet!