icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    25 april 2022 14:16

Idag blev det en skön promenad ute i solen med hundarna. Vi mötte kor på promenaden och såg fina vitsippor. Jag tycker om våren och solen.

• Veteran
    8081 inlägg
    26 april 2022 22:17

Fina bilder!!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 27 april 2022 07:38

Halloj igen...varit ute på rullande hjul i 5 dagar ...och före det var det PÅSK med allt vad det innebar i matväg.

Senast jag vägde in mig här låg vikten på 74,5...efter påsk ( jag skippade BL då.) ..låg den på 76,9...

efter 5 dagarstotal friflygning låg den på hela 77,2kg.

MÅNDAGEN kom och jag började regga maten...IDAG väger jag in mig 1,9 kg lättare....= 75,3, ...visst högre än före påsken...

men ..jag är absolut nöjd med det snabba "svaret" på min åtstramning. Nu ska jag fortsätta så....men inte sluta leva gott...här & nu.

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    27 april 2022 13:11
    babs2 skrev den 26 april 2022 22:17

Fina bilder!!

Tack 🙂

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    27 april 2022 22:06

Hade lyckats gå upp i vikt denna veckan sad och jag vet varför. Jag har ätit det jag ska under dagen men sen har jag smaskat imig grejer sent på kvällen också och det har blivit nästan varje dag. Visserligen har jag hållt mig till lchf käk men det har blivit för mycket helt enkelt så nu är det skärpning som gäller heart

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    28 april 2022 06:59
    kikaro27 skrev den 27 april 2022 22:06

Hade lyckats gå upp i vikt denna veckan sad och jag vet varför. Jag har ätit det jag ska under dagen men sen har jag smaskat imig grejer sent på kvällen också och det har blivit nästan varje dag. Visserligen har jag hållt mig till lchf käk men det har blivit för mycket helt enkelt så nu är det skärpning som gäller heart

Nya tag! Upp och nedgångar kommer alltid att komma oavsett kost. Jag tänker att om man lyckas reflektera över de och se själv vad som hänt så är det ett bra steg i ens förändring av kosten. Pepp pepp!

• Veteran
    8081 inlägg
    28 april 2022 09:56

Mosel, Svealisa och Utter ni får chansen att komma med vikt medan jag tar en tur till Birsta City med buss och Rullator!

Tänk på att denna vecka är början på nästa 4-veckorsperiod!!

• Veteran
    8081 inlägg
    28 april 2022 16:38

Många som har semester denna vecka. Synd eftersom det är början på en ny 4-veckorsperiod, Vet inte riktigt hur jag ska behandla det, men räknar nog från vecka 18 då.

heart

Mitt besök  i Birsta City gav ett par mörkblå långbyxor från Zizzis, byxor med vida, raka ben. kan inte ha elastiska byxor som verkar så poppis nu. Åkte buss dit med rullatorn, men när jag skulle hem regnade det så jag bokade färdtjänst.

I kväll blir det teater med kompisen H och en grupp från SKPF, "Stolthet och fördom. spännande!

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    30 april 2022 12:27

• Veteran
    2322 inlägg
    1 maj 2022 07:07

så har vi 1maj här. Hoppas jag får till de på alla sett. Man är lite sliten,men de är så nu. Blir forsätta ploka till för fotografering. De är att vi har så mycket av allt. Blivit att de har samlats i vissa rum bara för man har plats. Nu är de slut på de.    heart