icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Veteran
    8081 inlägg
    16 april 2022 12:41

Grattis Lv1! Fantastiskt jobbat!heart

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    16 april 2022 18:45
    babs2 skrev den 16 april 2022 12:41

Grattis Lv1! Fantastiskt jobbat!heart

Tack babs2 ❤️

• Veteran
    2322 inlägg
    17 april 2022 09:14

ny dag med jobb igen. Måste få undan till fotografering. Man nästan går i taket,ska vara så perfekt så har de aldrig varit förr när vi sålt. Men men 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    17 april 2022 23:40

Påsken är snart över och jag har överätit så magen står i 4 hörn sad Inga kolisar dock, bara lchf mat men alldeles för mycket. I morgon är det tillbaka till gängorna igenmed både mat och motion. Hoppas ni alla haft en fin helg heart

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    Redigerad: 18 april 2022 18:23

Siffran på Vågen fortsätter nedåt så skönt.

Jag oroade mig att den skulle visa plus efter all godis som grillad mat nu under Påsk, Påskmust. Vädret har varit underbart dessa dagar idag blir det promenad med hundarna ute i solen. Nu är snart ledighet slut och kampen fortsätter mot hälsosamare liv. 

• Veteran
    8081 inlägg
    18 april 2022 12:29

Igår var en härligt solig och varm dag, satt ute och blev lite röd. Idag verkar det också blivarmt och soligt. Ska sätta mig ute med ett korsord. Glad avslutning på påsken!

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    18 april 2022 17:35

Härligt väder idag! Blev en långpromenad och utrensning av massa papper. Vikten och vätskan i kroppen fortsätter stadigt att öka så nu har jag bestämt mig för att börja om med keto/ lchf. Får se hur det går och hur kroppen reagerar. Vill hitta någon form av stabilitet mellan lagom strikt men inte känna mig för begränsad. Nu är påsken över och från och med idag är det sockerstopp! Nya tag.smiley

• Veteran
    4094 inlägg
    19 april 2022 07:04
    pralin skrev den 17 april 2022 09:14

ny dag med jobb igen. Måste få undan till fotografering. Man nästan går i taket,ska vara så perfekt så har de aldrig varit förr när vi sålt. Men men 

Så är det numera ...ska vara väldigt sterilt och stylat på visning...hos vissa mäklare iaf. 

Vår granne ska sälja sin gård..och det har jag inte hört från henne...inte heller i annonsen. Där kände jag igen mig...

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 19 april 2022 07:10

Jaha. ja.....idag bär det iväg med husbilen...och målet är Ölands södra del.

Inte för nåt särskilt...men mannen fick bestämma resmål.

JAG HOPPAR VÄGNING DENNA VECKAn.. för de siffrorna vill jag inte se i tryck.surprise

Inga frosserier... men salt mat visar sig direkt på vågen.

• Veteran
    2322 inlägg
    20 april 2022 09:07

så var de ny dag.  Då ska jag försöka ringa om hämtning av vissa saker.  Men fy vad detta tar,men jag visste de men de är göra de man kan.