icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    6 april 2022 06:46

Dagens besök i matdagboken gorde mig överaskad💚 Jag hade vunnit 3 månaders medlemskap 💖 Jag har Sett andra som fått ett resultat med att gå ner mer i vikt än jag.

Mina steg har varit små steg fram till att bli större.

Jag trodde aldrig att mitt resultat skulle ge mig detta,Jag är väldigt glad 😊

• Veteran
    2322 inlägg
    6 april 2022 08:12

denna vecka överaska trodde inte att jag gått ner minst 1 kg, Men de är klart jag äter dåligt just nu. Har ingen matlust,orkar inte fixa, Men de är så just nu.heart

• Veteran
    4094 inlägg
    6 april 2022 08:39
    Lv1 skrev den 6 april 2022 06:46

Dagens besök i matdagboken gorde mig överaskad💚 Jag hade vunnit 3 månaders medlemskap 💖 Jag har Sett andra som fått ett resultat med att gå ner mer i vikt än jag.

Det är bara att GRATULERA...och det är inga små steg du tagit, tycker jag. yes

• Veteran
    4094 inlägg
    6 april 2022 08:46

Plus 2 hg efter att ha friflugit läää...nge nu...är ingen katastrof längre.

Jag mår bra i livet, njuter av mat och dryck...gör inga större åtstramningar...så det är väntat.

Önskar er alla fina viktsiffror idag. 

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    6 april 2022 09:10
    Bella50 skrev den 6 april 2022 08:39
    Lv1 skrev den 6 april 2022 06:46

Det är bara att GRATULERA...och det är inga små steg du tagit, tycker jag. yes

Tack Bella50 ☺♥️

• Veteran
    1244 inlägg
    6 april 2022 15:51

GRATTIS till nedgångar och vinster- det är ni väl värda🌞❗️

idag var det sista gången för mig sjukgymnastikens gruppträning på lasarettet!

men efter ett sommarlov på ca 12 veckor är jag välkommen att ringa igen i augusti. Hoppas jag kommer med till hösten igen!

Blir tyvärr mkt slarv med det mesta nu. Mat och omhändertagande rent allmänt. Mycket på gång med allt möjligt. 
    mina gamla pelargoner har inte blivit omskötta ännu.   Förberett iaf med att ställa iordning på bänken i verkstaden så det blir bra 

arbetshöjd. Såg det har börjat spira tanigt och  två klena blomställningar på en.  Köpt hem mer jord också. 
    ute i pallkragarna sticker upp lite tulpanblad. Tänk vad härligt det ska bli när jag kan plocka in egna tulpaner?

Jag ,paté komma igång och få in bra rutin på att ta hand om mig själv.

- Låta bli att falla för diverse frestelser att stoppa i mun.

- rutin med rörelser som stärker mig och som lindrar det onda. 
    - rutin på att cykla igen, inne framför tv eller padda.  Varför är det så fruktansvärt tråkigt?

- rutin på att använda de verktyg jag faktiskt har här hemma. 

Rutiner sägs vara bra men varför låter det och känns så in i nordens tråkigt?

GOD FORTSÄTTNING på vecka 14. Nu har vi sommardäcken på och besiktning väntar vår lilla  silverpärla som om 1 månad fyller 19 år.

gissa om hjärtat sitter i halsgropen? 

• Veteran
    4094 inlägg
    6 april 2022 19:06

52Stinas...man kan bara göra så gott man kan, tycker jag.heart

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    6 april 2022 20:33

Jag stod stilla förra veckan efter diverse utsvävningar men efter det har jag skött maten och det visade sig på vågen idag, minus 1,7 kg och 11,6 kg sen i januari laugh

• Veteran
    8081 inlägg
    6 april 2022 22:16

Ringde sjukvården idag för att få tid för fjärde sprutan för mig och sambon, fanns inga tider att boka. Blev förbannad, för igår kväll när jag kollade fanns det, men då hade han inte datum för frisör och fotvård i huvet. Så nu får vi fara på drop in och hoppas att inte halva Sundsvall är där.

Har deklarerat idag, faktiskt kollat varenda siffra, så nu återstår bara att betala drygt 3000 kronor, vilket var väntat. Pensionsmyndigheten drar efter tabell och tjänstepensionen drar 30%. 

Nu blir det godnatt!

• Veteran
    8081 inlägg
    7 april 2022 14:00

Fjärde sprutan på plats. Vi kom strax innan de öppnade och vi behövde inte vänta så länge. Skönt att det är gjort.