icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    300 inlägg
    21 mars 2022 10:53

Jag väger mig måndag, tisdag, onsdag. Idag väger jag 1,4 kg mindre än i onsdags. Det är ju bra men jag vet inte varför det blir så här...på onsdag kommer jag nämligen att hamna på ungefär samma som förra onsdagen. Samma fenomen som veckorna innan...

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 21 mars 2022 16:40

Hej alla glada...vårdagjämningen är kommen och vi har återkommet från vår 5-dagars resa i husbilen.

En resa i " fritt fall " vad gäller mat & dryck.

Detta val renderade i ett 2,5 kilo stort plus på vågen denna måndag...nu återstår det att se hur mycket kroppen släpper ifrån sig tills på onsdag. Det är återhållsamhet som gäller framåt...och tillbaka till rutinerna. Härligt har det varit i alla fall.

Sista fikat igår....

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    22 mars 2022 08:45

Jag var till psykologen igår och fick övningar jag ska göra hemma tills nästa vecka (träna kroppen på att ångest inte är farligt) och idag ska jag till Soc på uppföljning som det heter. Tog en liten promenad igår i finvädret och ska så göra idag efter mötet också. Imorgon vägning få se hur det har gått smiley

• Veteran
    2322 inlägg
    22 mars 2022 09:02

här har jag sovit i flera dygn ,inte varit ok.   Men nu är jag uppe igen ska försöka hålla mej vaken.  heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 23 mars 2022 07:32

GLAD trots att jag inte " kom ända fram" utan det blev + 1 ynka HEKTO sedan förra veckan....men att kroppen släppte -2,4 kg av vätska och slaggprodukter sedan i måndags , efter 5-dagars resan...DET är fantastiskt i min bok.

Så funkar den här kroppen numera...så jag är rätt nöjd med det yes

• Veteran
    2322 inlägg
    23 mars 2022 13:57

jag kämpar på med att göra mina dagar. Har en "gubbe" som har en kropp som sagt ifrån,så nu är vi två. Försöker få till nåt iaf. Var ute i går försökte  plocka lite på gården,  Men de blev inte mycket.  Men lite då o då.  Så blir de väl klart. Jag försöker inte jaga upp mej. wink

• Veteran
    8081 inlägg
    23 mars 2022 14:06

Aj,aj!att det var onsdag idag! Jag får hoppa denna vecka, men era resultat ska jag förstås sammanställa.

• Veteran
    2322 inlägg
    25 mars 2022 09:07

vakna trodde de var lördag men att de var den 25 visste jag.  Var ute flera gånger igår. Men göra nåt går inte. Så hur detta ska sluta kan man undra.wink

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    25 mars 2022 11:54

Jag hoppade vägningen i onsdags, hamnade med folk i tisdags och drack en massa öl och dansade så jag hade jordens träningsvärk i benen och kunde knappt gå här i ett par dagar. Men nu är jag tillbaka på banan igen med maten i alla fall och tog ett 3 mån plusmedlemsskap här på MD, få de vad det kan bli. Kärlek och kramar till er alla heart

• Veteran
    4094 inlägg
    30 mars 2022 07:27

Ett litet plus den här veckan också...men det finns inget att "skylla på " mer än att jag njuter av livet lite för mycket.

OM det nu är möjligt...

Idag åker jag på .ett  må-bra-event med min äldsta dotter.

Det blir teater och hotellnatt med go'fukost, vin m.m. men framför allt kvalitetstid tillsammans.

Njuter av min utsikt ...håll tillgodo. Vaknar till -7* idag...Brrr.