Veteran
8083 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
så kom en ny söndag. får se om jag får till nåt tiden rusar. Men mycket i mitt fall just nu är att de är för mycket negativt för minHJÄRNA . Känner de ,men får hoppas de blir bättre.
Idag blir det ingen promenad. Jag är totalt orkeslös och höll på att svimma i duschen pga en ångestattack. Vet inte om kraftlösheten beror på ketosen men jag håller mig hemma idag, vilar och tar hand om mig själv. Imorgon är det dags för session 3 med psykologen som jag hoppas ska avlöpa smärtfritt.
Sköt om er allihop
Idag blir det ingen promenad. Jag är totalt orkeslös och höll på att svimma i duschen pga en ångestattack. Vet inte om kraftlösheten beror på ketosen men jag håller mig hemma idag, vilar och tar hand om mig själv. Imorgon är det dags för session 3 med psykologen som jag hoppas ska avlöpa smärtfritt.
Sköt om er allihop
Ta hand om dig och ta de lugnt. Hoppas att det blir lite bättre snart. Av ketos kan man bli orkeslös, prova att ta en saltshot typ en tesked vatten med ett glas vatten och se om de hjälper. Är de ketosen som delvis gör att kroppen mår dåligt så kan de ha hyfsat snabb effekt + att dricka ordentligt.
så kom en ny söndag. får se om jag får till nåt tiden rusar. Men mycket i mitt fall just nu är att de är för mycket negativt för minHJÄRNA . Känner de ,men får hoppas de blir bättre.
Styrke pepp! Ta hand om dig
.
Igår lördag:
Tog färdtjänst och rullator in till stan och Sveateatern där kompisen A och jag skulle se Mattias Enn och Powels primadonnor. Vi fick Kaffe/te och rundbulle med ost och sallad samt 2 kakor före. Jättegott. Programmet var trevligt. Min strategi sen var att ta mig till bussen c.a 300 m och om jag inte orkade,ringa färdtjänst, men jag klarade det och bussen stod inne och skulle snart gå. Sen fick jag gå c:a 150 m från hållplatsen och hem. Gissa om jag var trött och stolt!!! Kanske var det kakorna som gav kraften?
Idag har det blivit lite skidor på TV och så har jag suttit ute i solen och fikat på em. Hade nog tänkt gå en sväng, men så blev det inte!
I morgon är jag anmäld som reserv till vattenträning, stod för en stund sedan som första reserv. Får jag inte meddelande i kväll om att jag kommer med måste jag säga av mig platsen, för jag måste hinna boka fädtjänst. Tänkte ta färdtjänst dit och buss hem. Vi får se hur det går. Ska i alla fall packa ryggsäcken och tafram allt som behövs. Gruvsamt men härligt ska det bli.
Onsdag och fredag ha jag i alla fall kommit med, så då finns ingen återvändo!
Fick ingen kallelse tills i morgon. tvärtom stog jag plötsligt som 7 reserv, så jag måste ha rört ihop dagarna.
Igår och idag har jag ätit och ätit, vet inte vad som farit i mig, finns inget stopp!! Och snart är det onsdag!
Lite snabbt bara.
ingen viktrapport denna eller nästa vecka.
på inrikes turné
MÅ GOTT ALLA❣️
Går fortsatt åt fel håll, stadigt uppåt. Försöker motivera mig med att jag börjat träna mer och lätt styrketräning och att det är därför jag kanske går plus just nu. Eller om det är hormonerna som bråkar.
känns tungt med plus på vågen i ett par veckor men försöker hålla ut!
Nu tar vi Pärlan / husbilen ...och tar en kort premiärtur och möter våren , hoppas vi, söderut från oss här i Dalsland.
här är de inte mycket säga. Ingen energi av nån av oss TYVÄRR. Vet inte hur vi ska få till de. Hoppas de kommer nån energi fram över. Jobbigt när båda är ur form.
0,4 kg ner denna veckan, 1 hg kvar till 10 kg och det ska (förhoppningsvis) bort tills nästa vecka
Kramar och pepp till er allihopa