Veteran
8085 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Jag ver hos psykologen på KBT idag (2a besöket) och vi kom överens om att jag ska försöka ta en liten promenad varje dag denna veckan, så när jag kom hem tog jag tjuren vid hornen och gick en sväng
Kändes bra så nu ska jag fortsätta med det 
Jen1977 Johan är informerad om din vinst!
får försöka ta tag i dagen. De är ju sol så lite dvitamin iaf.
Tog mig ut på promenad imorse idag också, stolt över mig själv
Ha en bra 8e mars allihop! 
Jag fick så ont i ryggen idag...men det var efter jag varit ute på min dagliga stavrunda , vilken gick bra.
Vet inte nåt vad som hänt 🥺🤔...så det är tur jag ska till sjukgymnasten imorgon.
Det blir lite föö..r många onda delar i kroppen nu....inflammation och ont i båda höfterna...ömt knä efter en vurpa tidigare...ömt på smalbenet efter en olycka med en hylla som gled ner och orsakade hudavskrap och blodvite....och nu ryggen 😲🥴😬
Slut på ” gnället ”...för många har det mycket värre.
Det kan verka futtigt att kämpa med några +kilo...när så många bara känner rädsla , skräck och har ingenting som är i närheten av trygghet i livet . Var rädda om det ni har därute.🙏
nu tar vi denna dag med då. Blir frukost för mej nu havregrynsgröt. Har inte hafr nån mat lust på ett bra tag, blir jag tar nåt som är lite lättare, Men endå måste jag göra mat till "gubben" annars tar han grillkorv på längden o bredden. Korv är gott så de blir de för mej med ofta.
Vägde in på 125,4 kg idag, 0,2 kg ner sen förra veckan. Inte så mycket men jag mätte mig också och det har försvunnit 7 cm runt midjan sen sist
Jag fick så ont i ryggen idag...men det var efter jag varit ute på min dagliga stavrunda , vilken gick bra.
Vet inte nåt vad som hänt 🥺🤔...så det är tur jag ska till sjukgymnasten imorgon.
Det blir lite föö..r många onda delar i kroppen nu....inflammation och ont i båda höfterna...ömt knä efter en vurpa tidigare...ömt på smalbenet efter en olycka med en hylla som gled ner och orsakade hudavskrap och blodvite....och nu ryggen 😲🥴😬
Slut på ” gnället ”...för många har det mycket värre.
Stackare....ja man har sina krämpor så även jag...Rygg och en ond fot som värker varje gång jag stödjer på foten. skit.
Styrkekram till dig

Går långsamt , långsamt fram. Vet ej vad jag gör för fel eller vet jag
Dock fortsätter jag att kämpa.