icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8084 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Veteran
    1245 inlägg
    4 mars 2022 13:18

TACK Babs för allt arbete du lägger ner på att det ska fungera i gruppen😁

GRATTIS alla som fick ett önskvärt resultat!

PUFF,PUFF till alla som inte är fullt så nöjda just nu. 

OAVSETT RESULTAT:

- NI ÄR ALLA VÄRDA en salut🥳🎆 

för ert tålamod i kampen för ett skönare liv❗️

Jag har förstått att det är inte bara några extra kilon det tampas med ute i vårt avlånga land-

utan olika sjukdomar, familjebekymmer av olika slag ( våra älskade husdjur ingår ju där)❣️
    Ja, det finns mycket som kan rubba vara cirklar och peta ut oss ur vår komfortzon. Inte bara nära utan även längre bort.

HOPPAS ATT ALLA får en bra helg på alla sätt,

hälsas från ett soligt Blekinge❣️

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    4 mars 2022 23:07
    52Stinas skrev den 4 mars 2022 13:18

TACK Babs för allt arbete du lägger ner på att det ska fungera i gruppen😁

GRATTIS alla som fick ett önskvärt resultat!

PUFF,PUFF till alla som inte är fullt så nöjda just nu. 

OAVSETT RESULTAT:

- NI ÄR ALLA VÄRDA en salut🥳🎆 

för ert tålamod i kampen för ett skönare liv❗️

Jag har förstått att det är inte bara några extra kilon det tampas med ute i vårt avlånga land-

utan olika sjukdomar, familjebekymmer av olika slag ( våra älskade husdjur ingår ju där)❣️
    Ja, det finns mycket som kan rubba vara cirklar och peta ut oss ur vår komfortzon. Inte bara nära utan även längre bort.

HOPPAS ATT ALLA får en bra helg på alla sätt,

hälsas från ett soligt Blekinge❣️

Tack detsamma! smiley

Det bästa med de här är att man inte är ensam!

Ikväll har jag och dottern varit med ett par vänner på restaurang och på premiären av Kulla Gulla på Stadsteatern! smiley

Haft en så mysig kväll! Välmående för kroppen och själen.

Trevlig helg allihopa och fortsatt pepp pepp! 

• Veteran
    1245 inlägg
    5 mars 2022 12:39

Kulla-Gulla,  barndomsminne. Läst om och om igen! Roligt att efterkommande generationer får ta del , på ett mer moderniserat sätt!

• 5 mars 2022 15:01

Äntligen...

Idag visade vågen ytterligare på -0,9 och det innebär att jag sedan 1 januari gått från fetma klass 2 till fetma klass 1 och så idag 2 månader och fem dagar äntligen BMI överviktig. Kan säga att det är kämpigt men nu händer det grejor - 14,5 kg idag. Hurra!! Nu ska jag gå och unna mig en morotlaugh.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    6 mars 2022 08:59

Jag är inne på sista dagen av min fakir vecka nu och det har gått jättebra fastän jag ätit i princip samma sak varje dag. Imorgon övergår jag till vanlig, strikt lchf igen. Jag har även lyckats köra sittgympa programmet varje dag i 2 veckor och imorgon ska jag prova på att ta mig ut på en liten promenad + jag ska till psykologen igen på KBT.

Ha en skön söndag alla heart

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    6 mars 2022 14:26
    Jen1977 skrev den 5 mars 2022 15:01

Äntligen...

Idag visade vågen ytterligare på -0,9 och det innebär att jag sedan 1 januari gått från fetma klass 2 till fetma klass 1 och så idag 2 månader och fem dagar äntligen BMI överviktig. Kan säga att det är kämpigt men nu händer det grejor - 14,5 kg idag. Hurra!! Nu ska jag gå och unna mig en morotlaugh.

Härligt!!! smiley Pepp pepp och fortsatt lycka till!!

• 6 mars 2022 19:19
    Åsa79 skrev den 6 mars 2022 14:26
    Jen1977 skrev den 5 mars 2022 15:01

Äntligen...

Härligt!!! smiley Pepp pepp och fortsatt lycka till!!

Tacksmiley

• Veteran
    4094 inlägg
    7 mars 2022 07:46

Grattis till ditt fantastiska resultat under 4-veckorsperioden 💐💐

Lycka till på din resa 

• Veteran
    2322 inlägg
    7 mars 2022 08:24

ny vecka hoppas den blir bättre än förra.  Jag varit jätte låg ,men inte konstigt.  Men jag ska försöka få lite mer glädje denna vecka.  Vad de nu kan bli.heart

• Veteran
    1245 inlägg
    7 mars 2022 13:10

ÄNTLIGEN😁

i morse vaknade jag och steg upp. Kl 06:15 gick jag ut med bungystavarna i högsta hugg.

När jag gått min lilla runda och hämtade in tidningen upptäckte jag att det var första stoppet.
    Tidigare har jag varit tvungen att stanna ganska snart och flera gånger under samma runda. 
    krampen som brukar komma höll sig borta ända tills jag vek upp på min väg. Betydligt mindre kändes det idag. 

När jag klev iIn i värmen möttes jag av doften av nybryggt kaffe. 
    solen skiner idag och himlen lyser blå. 9,3˚ I skuggan  just nu.🌞🌞🌞🌞