Veteran
8085 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
0,7 kg ner denna veckan, 8,7 kg allt som allt så jag är nöjd
Ätit lite mer än jag skulle ett par kvällar i veckan som varit men det blev ju ok ändå.
❤️ Bella❤️
Mina ögon tåras när jag läser.
Ni gjorde rätt som lät er älskade lilla fröken somna in❣️
+ 0,3 den här veckan, tror det är tredje eller t o m fjärde veckan i rad som vikten går åt fel håll. Nu får det räcka!
De går nedåt men det känns trögt, blir så trött på mig själv att min energi dippar fram och tillbaka men mest neråt och samma sak med motivationen. Känns lite stökigt i min privatlivshjärna och jag orkar inte ens ta tag i det. Men det tar mycket energi och just nu vet jag inte hur jag ska få ordning på det. Försöker att mata min hjärna med majskakor med smör på kvällarna istället för godis. Det känns hyfsat dåligt med småätande, men bättre att försöka styra lite än inte alls.
i dag blir de sjöstövlar. Besikta bilen. OCH SÅ denna blåst gillar jag inte. Nu blir de kaffe börjar dagen så .
❤️ Bella❤️
Mina ögon tåras när jag läser.
Ni gjorde rätt som lät er älskade lilla fröken somna in❣️
Tack snälla 🙏
Igår var ingen ” bra” dag , då saknaden plötsligt blev extra påtaglig.
Inte de vanliga morgonrutinerna ...inga kissetassar mot golver...inget jamande eller ” prat” i väntan på maten...ingen som ligger på hennes plats. DÅ kom tårarna 😢
I går skulle jag titta på något som jag skulle vara plusmedlem för att se. Började söka på mer, samma svar. Plus!
har haft uppehåll ett tag.
igår em bestämde jag mig för uppgradering, betalade in. Men kom inte in. Skrev ett meddelande. Och nu ska det funka.
ett år framåt är klart!
retsamt bara att jag inte minns vad jag sökte efter. Åldern kommer ikapp!
Är det någon som har lika höga berg och djupa dalar på viktrapporteringen?
Upp och ner går det för mig också!
Är det någon som har lika höga berg och djupa dalar på viktrapporteringen?
nog går de upp o ner allt. Men inte så mycket upp endå,har tillräckligt gå ner