Veteran
8084 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Jag har hittat ett program med sittgympa på you tube, ska testa det få se hur det går
Jag har hittat ett program med sittgympa på you tube, ska testa det få se hur det går
Är det med sjukgymnasten från norrland
Är det med sjukgymnasten från norrland
Nej hon är ifrån Usa, Hennepin Healthcare. Bara 5 min pass i början men man ska ju börja nånstans
Jag vet inte om det är PMS/Klimakteriet/Ketos i en blandning men jag har varit såååå irriterad hela dagen idag. Det gjorde inte saken bättre att karlsloken har druckit, retet mig på allt han sa och gjorde. Nu på nattkröken fick jag nog och tröståt en halv bytta turkisk yoghurt och en bit kyckling, få se om jag kan komma till ro och somna
Ojdå...inte lätt att hålla fokus då.
Hoppas det gick bättre idag ✌️
Ojdå...inte lätt att hålla fokus då.
Hoppas det gick bättre idag ✌️
Lite irriterad i dag också men inte i närheten av gårdagen
Maten har fungerat bra och jag fick in lite sittgympa också. Imorgon vägningsdag pepp pepp allihop 
Helgens intag visade sig direkt på vågen = orsak & verkan
Från måndagens 75,1... tills idag 73,7....= orsak & verkan
Jag lever NU... och mår rätt OK som det är.
Tredje onsdagen i rad med exakt samma vikt. Dessutom exakt ett kilo mindre varje måndag. Märkligt 😬😅
Ett stort hopp uppåt, ändrat kosten då nitar min tarm så det kommer rätta till sig när tarmen fungerar igen. Antingen fungerar nya kosten eller så får jag lägga om kosten igen. Det här är ett problem jag har lärt mig att leva med.
här har vi varit borta några dagar, så de blev mycket fikaskräp, Och fel med de mesta. Jag har varit lite för mycket uppei varv så skallen har inte varit i form, Far så mycket nu med allt. men nu ny dag hoppas på de bästa.