Veteran
8084 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Tråd för våren 2022
Åsså var vi 22!
Är alla klara för start i det nya året? Jag har lagt om min mat från lchf till att bara räkna kalorier, mycket frukt och grönt blir det och det är bra eftersom jag är vaken på nätterna mycket. Hela veckan har gått bra, inga sug efter godis och snask så vi får se vad vågen säger på onsdag
Är alla klara för start i det nya året? Jag har lagt om min mat från lchf till att bara räkna kalorier, mycket frukt och grönt blir det och det är bra eftersom jag är vaken på nätterna mycket. Hela veckan har gått bra, inga sug efter godis och snask så vi får se vad vågen säger på onsdag
Redo för start! ☺️ Jag ska nog också lägga om min mat från Lchf till att räkna kalorier. Känner att jag inte orkar med att tänka på kosten och dess innehåll hela tiden. Ska nog försöka lägga fokus på kalorikoll och har som mål att äta 500 gram grönsaker/ dag och dricka mer vatten. Jag har lyckats gå ner i vikt med kaloriräkning förut så hoppas på att lyckas igen. ☺️ Massa pepp! Blir spännande med vägdag på onsdag!
Jag är redo för vägningen på onsdag.
Det ska bli spännande.
Jag har använt min matvåg, och vägt maten. jag hoppas resultatet på vågen är bra på onsdag.
26 st är vi nu. Jag vägde in idag på rekordhög vikt. Har letat rätt på en pärm med gamla recept som är bra a för mig, men jag måste hjälpa sambon att pplanera hans mat ävenom han sen får laga den själv. Han behöver gå upp i vikt och har svårt för det.
Nu måste jag ta mig i kragen!!! Har släppt mig fri ett tag nu.
Är morgon går jag på massage. Jag har blivit bättre sen jag började massagen.
26 st är vi nu. Jag vägde in idag på rekordhög vikt. Har letat rätt på en pärm med gamla recept som är bra a för mig, men jag måste hjälpa sambon att pplanera hans mat ävenom han sen får laga den själv. Han behöver gå upp i vikt och har svårt för det.
Nu måste jag ta mig i kragen!!! Har släppt mig fri ett tag nu.
Är morgon går jag på massage. Jag har blivit bättre sen jag började massagen.
Vad skönt att du blir bättre av massagen.
Vilken trevlig dag du kommer ha imorgon och avkopplade. Jag har en bror som inte går upp i vikt han har kämpat många år med det.
Han är underviktig det är svårt när kroppen inte vill.
Jag hoppas din man lyckats gå upp i vikt.
De får verkligen kämpa som vi med övervikt
Njut av massagen imorgon.
Halloj
Jag kör också mera åt räkna kalorier men
Mycket träning för att öka ämnesomsättningen
Och så sockerfritt jag bara kan
Mycket grönsaker har fixat 3 veckors sallad
Och frukost pudding och de vardagliga bra sakerna
Igen som funkar för mig
Har köpt ny spinningcykel och kört 1 mil idag mycket jobbigare än min gamla motionscykel som jag slitit ut under förra året 😁
Pepp alla
Mycket grönsaker ska det bli här också, bra tips med 3-veckorssallad. Och annan mat som mättar ordentligt (linser, potatis, ägg mm), sådant brukar fungera för mig.
Halloj
Jag kör också mera åt räkna kalorier men
Mycket träning för att öka ämnesomsättningen
Och så sockerfritt jag bara kan
Mycket grönsaker har fixat 3 veckors sallad
Och frukost pudding och de vardagliga bra sakerna
Igen som funkar för mig
Har köpt ny spinningcykel och kört 1 mil idag mycket jobbigare än min gamla motionscykel som jag slitit ut under förra året 😁
Pepp alla
Wow! Bra trampat på cykeln! Kul med fler åt räkna kalorier hållet! Pepp pepp!