icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    14 januari 2022 18:58
    Lv1 skrev den 14 januari 2022 18:46

Förkyld 🤧 med hosta.

Orken att träna finns inte just nu.

jag tog ett covid test idag igenom vårdcentralen, Jag väntar på svar.

Denna helgen kommer bestå av vila och dricka te med honung i.

När orken kommer tillbaka då kommer jag träna igen. Jag kommer investera i nya träningskläder, det går även köpa på nätet det är tur 🤗 

Krya på dig och hoppas att det inte är covid heart Jag ska ta itu med motionen nästa vecka, börja lite smått med promenader och lätta zumba pass. Smygvägde mig imorse för det gick inte så bra sist cheeky men nu verkar det gå åt rätt håll laugh

• Veteran
    4094 inlägg
    14 januari 2022 19:14

WOW, vilken kanonstart de flesta fått 2022. 👍✌️Grattis till alla oss som aldrig ger upp kampen👏👏💐💐

• Veteran
    4094 inlägg
    14 januari 2022 19:19

Babs2...är det bara jag som tar ”fel” tråd , när jag vill skriva en kommentar ? 

De heter så lika nu ....att det är lätt gjort i hastigheten. 

Skulle det vara möjligt att kalla dom Olika t.ex börja med VIKTER istället för 2022 på den tråden , så man lättare håller isär dom.

Bara en undran ...🤔

• Veteran
    8081 inlägg
    14 januari 2022 19:35
    Bella50 skrev den 14 januari 2022 19:19

Skulle det vara möjligt att kalla dom Olika t.ex börja med VIKTER istället för 2022 på den tråden , så man lättare håller isär dom.

Bara en undran ...🤔

Det ska nog gå att fixa heart

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    14 januari 2022 19:38
    kikaro27 skrev den 14 januari 2022 18:58
    Lv1 skrev den 14 januari 2022 18:46

Förkyld 🤧 med hosta.

Orken att träna finns inte just nu.

jag tog ett covid test idag igenom vårdcentralen, Jag väntar på svar.

Denna helgen kommer bestå av vila och dricka te med honung i.

När orken kommer tillbaka då kommer jag träna igen. Jag kommer investera i nya träningskläder, det går även köpa på nätet det är tur 🤗 

Krya på dig och hoppas att det inte är covid heart Jag ska ta itu med motionen nästa vecka, börja lite smått med promenader och lätta zumba pass. Smygvägde mig imorse för det gick inte så bra sist cheeky men nu verkar det gå åt rätt håll laugh

Tack jag hoppas det är en vanlig förkylning.

Vad bra att vågen visar åt rätt håll för dig  💪 

Det låter härligt. Zumba är bra även den lite lättare Zumba 💪 Det kommer bli bra för dig.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    Redigerad: 14 januari 2022 23:05
    babs2 skrev den 14 januari 2022 19:35

Bara en undran ...🤔

Babs2 går det att göra som förut och lägga vikttabellen högst upp i vikttråden? De tyckte jag var ett bra sätt att se att de va den tråden. smiley

• Veteran
    2322 inlägg
    15 januari 2022 07:18

ingen förkylning klarat mej i flera år.  Får vara glad för de. Får ta mitt kaffe nu starta upp dagen.  Lär nog inte bli mycket gjort. Börja med en metformin igen och då börja illamåendet.   Men tror ni jag gör nåt åt  att försöka skärpa till mej gällande de som åker in.  Undrar när jag ska fatta allvaret.

• Veteran
    8081 inlägg
    15 januari 2022 10:19
    Åsa79 skrev den 14 januari 2022 23:05
    babs2 skrev den 14 januari 2022 19:35

Bara en undran ...🤔

Babs2 går det att göra som förut och lägga vikttabellen högst upp i vikttråden? De tyckte jag var ett bra sätt att se att de va den tråden. smiley

Jo jag kan lägga aktuell vikttabell överst , men då ser man bara aktuell tabell,  ni kan inte bläddra tillbaka till tidigare. Vi provar.

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 15 januari 2022 11:46

Nu är aktuell tabell inlagd i vikttrådens huvud.

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    16 januari 2022 09:30

Här gick det lite bättre första veckan, men tror det kommer bli bra. Vi har stort manfall på jobbet så jag har arbetet en hel del sena kvällar och det är något som stökar till det för mig, även fast jag försöker äta ett matigt mål mat på jobbet runt 18.00-18.30. Slutar c:a 20,15 så jag kommer inte hem förrän efter nio, då slår suget till. Idag är jag iaf ledig, sedan på det igen imorgon. 💐