Veteran
8081 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Härligt med fredag och igår i blåsten var det verkligen inte så skön promenad men gick 1 Tim ändå mannen och jag i snöstormen
Har lyssnat klart på en kanonbra bok dr rangan
Vikt balansen och har ni inte lyssnat så ge den en chans för det är inget med Dieter utan bra tips hur man går ner och mår bättre helt enkelt
Jag ska införa 12 timmars metoden och började i förrgår och det tror jag kan vara bra men inte på lördagen då blir det svårt
Mat äter frukost kl 6 och innan 18 har du ätit klart
Och efter det endast en kopp örtte typ
Sen lite kettlebell lyft under dagen ställ den synligt och sätt på en bra låt och kör under tiden kaffet blir klart tex
Mera protein nu blir det veckomatsedel
Och mycket träning och att försöka sova bättre och lyfta sig själv lite mera och tro på det man gör
Pepp alla nu trevlig helg
Hoppas din nya metod funkar bra för dig
Alla är vi ju olika. Jag har kommit igång med kaloriräkningen nu och det flyter på bra.
jag måste skärpa mej komma på den där träningcykeln. Att de ska vara så svårt . Får bli skärpning och de är bara jag för ingen lär lyfta på mej,
jag måste skärpa mej komma på den där träningcykeln. Att de ska vara så svårt . Får bli skärpning och de är bara jag för ingen lär lyfta på mej,
Samma här, mitt nyårslöfte var att gå små morgonpromenader varje dag och öka på dem vartefter jag orkar men sjukdom och annat har kommit i vägen
Ska ta mig i kragen i veckan.
Samma här, mitt nyårslöfte var att gå små morgonpromenader varje dag och öka på dem vartefter jag orkar men sjukdom och annat har kommit i vägen
Ska ta mig i kragen i veckan.
Pepp pepp! Vi får försöka lyfta varandra. Jag har också ha halkat efter, men ska försöka komma upp på banan igen.
samma här, har cyklat korta sträckor 2 gånger. Länge skyllde jag ju på att jag inte fick ordning på TV-n framför cykeln, men nu har jag ju fått igång den. SO WHAT?????
Latmasken har anfallit!
Dessa nyårslöften....som är så knepiga att få till.
Det som håller än är mina dagliga rörelser...jag går med stavar på kuperade skogsstigar...minst 30 min/ dag...oftast längre.
Stolt....javisst 👏👏😄 Mat & vikt är en annan femma...😬
Måndag ny vecka nya utmaningar
Mitt tips att få sin träning gjord är att ha en bra almenacka kalender och tänka ut hur du vill att din vecka ska se ut och försöka genomföra det du tänkt innan
Sen ökar du på och berömmer dig själv vad du gjort och tänker vad bra jag är wow
Välj ut tex promenad varje dag
Eller cykla 2 gr i veckan några små grejer först
Pepp alla
Jag har räknat kalorier ett tag nu men funderar på att börja med LCHF igen, trivs bäst med det. Har dock inte bestämt mig helt ännu. Mitt nyårslöfte var att börja promenera en kort stund varje dag men det har gått si och så med det
Ska skärpa till mig....
Jag har räknat kalorier ett tag nu men funderar på att börja med LCHF igen, trivs bäst med det. Har dock inte bestämt mig helt ännu. Mitt nyårslöfte var att börja promenera en kort stund varje dag men det har gått si och så med det
Ska skärpa till mig....
var oxå inne på lchf får känna lite ,har kört förr.
och så ramlar man av. 
Ska skärpa till mig....
var oxå inne på lchf får känna lite ,har kört förr.
och så ramlar man av. 
Japp samma här men nu har jag skrivit inköpslista i alla fall så det är väl bestämt att jag kör på det igen