icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    21 januari 2022 10:11
    Lena444 skrev den 21 januari 2022 08:30

Härligt med fredag och igår i blåsten var det verkligen inte så skön promenad men gick 1 Tim ändå mannen och jag i snöstormen 

Har lyssnat klart på en kanonbra bok dr rangan 

Vikt balansen och har ni inte lyssnat så ge den en chans för det är inget med Dieter utan bra tips hur man går ner och mår bättre helt enkelt

Jag ska införa 12 timmars metoden och började i förrgår och det tror jag kan vara bra men inte på lördagen då blir det svårt 

Mat äter frukost kl 6 och innan 18 har du ätit klart 

Och efter det endast en kopp örtte typ 

Sen lite kettlebell lyft under dagen ställ den synligt och sätt på en bra låt och kör under tiden kaffet blir klart tex 

Mera protein nu blir det veckomatsedel 

Och mycket träning och att försöka sova bättre och lyfta sig själv lite mera och tro på det man gör 

Pepp alla nu trevlig helg 

Hoppas din nya metod funkar bra för dig smiley Alla är vi ju olika. Jag har kommit igång med kaloriräkningen nu och det flyter på bra.

• Veteran
    2322 inlägg
    22 januari 2022 10:15

jag måste skärpa mej komma på den där träningcykeln.   Att de ska vara så svårt . Får bli skärpning och de är bara jag för ingen lär lyfta på mej,smiley

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    22 januari 2022 10:43
    pralin skrev den 22 januari 2022 10:15

jag måste skärpa mej komma på den där träningcykeln.   Att de ska vara så svårt . Får bli skärpning och de är bara jag för ingen lär lyfta på mej,smiley

Samma här, mitt nyårslöfte var att gå små morgonpromenader varje dag och öka på dem vartefter jag orkar men sjukdom och annat har kommit i vägen frown Ska ta mig i kragen i veckan.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    22 januari 2022 15:23
    kikaro27 skrev den 22 januari 2022 10:43

Samma här, mitt nyårslöfte var att gå små morgonpromenader varje dag och öka på dem vartefter jag orkar men sjukdom och annat har kommit i vägen frown Ska ta mig i kragen i veckan.

Pepp pepp! Vi får försöka lyfta varandra. Jag har också ha halkat efter, men ska försöka komma upp på banan igen.

• Veteran
    8081 inlägg
    22 januari 2022 17:15

samma här, har cyklat korta sträckor 2 gånger. Länge skyllde jag ju på att jag inte fick ordning på TV-n framför cykeln, men nu har jag ju fått igång den. SO WHAT?????

Latmasken har anfallit!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 24 januari 2022 08:28

Dessa nyårslöften....som är så knepiga att få till.  

Det som håller än är mina dagliga rörelser...jag går med stavar på kuperade skogsstigar...minst 30 min/ dag...oftast längre.

Stolt....javisst 👏👏😄 Mat & vikt är en annan femma...😬

• Veteran
    2752 inlägg
    24 januari 2022 08:29

Måndag ny vecka nya utmaningar

Mitt tips att få sin träning gjord är att ha en bra almenacka kalender och tänka ut hur du vill att din vecka ska se ut och försöka genomföra det du tänkt innan 

Sen ökar du på och berömmer dig själv vad du gjort och tänker vad bra jag är wow 

Välj ut tex promenad varje dag 

Eller cykla 2 gr i veckan några små grejer först 

Pepp alla 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    24 januari 2022 15:13

Jag har räknat kalorier ett tag nu men funderar på att börja med LCHF igen, trivs bäst med det. Har dock inte bestämt mig helt ännu. Mitt nyårslöfte var att börja promenera en kort stund varje dag men det har gått si och så med det frownSka skärpa till mig....

• Veteran
    2322 inlägg
    24 januari 2022 17:38
    kikaro27 skrev den 24 januari 2022 15:13

Jag har räknat kalorier ett tag nu men funderar på att börja med LCHF igen, trivs bäst med det. Har dock inte bestämt mig helt ännu. Mitt nyårslöfte var att börja promenera en kort stund varje dag men det har gått si och så med det frownSka skärpa till mig....

var oxå inne på lchf får känna lite ,har kört förr.heart och så ramlar man av. indecision

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    24 januari 2022 17:54
    pralin skrev den 24 januari 2022 17:38
    kikaro27 skrev den 24 januari 2022 15:13

var oxå inne på lchf får känna lite ,har kört förr.heart och så ramlar man av. indecision

Japp samma här men nu har jag skrivit inköpslista i alla fall så det är väl bestämt att jag kör på det igen laugh