Veteran
8083 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Färdtjänst til Himlabadet och ett vattenpass. 32-gradigt vatten är fantastiskt. Ag tror jag var på ett pass i december senast så det var jobbigt. Hem tog jag buss, första etappen till busstationen gick bra, men där väntade en hop, stor hop ungdomar och de tog sig ju ombord på bussen först och bussen blev knökfull. En avgåendecchaufför tog in rullatorn i bussen och jag trängde mig in men sittplats fans inte. Till slut tog jag till:"sitt ni, när ni blir gamla får ni stå" och plötsligt hade jag 4 platser.
Idag blir det buss tor till ett pensionäsmöte, en förening som jag är ny medlem i då mina Aktiva Seniorer dött ut pga stt ingen vill ställa upp i styrelsen. Blir spännande!
Jag har sovit uruselt inatt och har ingen ork eller kraft i kroppen så jag skippar promenixen idag. Gubben ska ut och jag ska bara vara hemma och bara vara. Ska göra vitlökskyckling till kvällen och äta gott
Ha en fin dag alla 
Önskar alla en trevlig helg 🌺
Min handstil är inte heller perfekt!
Gårdagens bussåka och framför allt gående med rullator känns i axlarna idag,
Ha ha haaa...min man brukar vara sämst på det...men även jag har ”sett fel ” ibland .😬
här går dagarna blir lite småplock. Men nån promis NEJ inte varit ut på flera dagar. Så blir de för mej men de är att försöka de man kan.
Ingen promenad idag heller, inte blivit av på 3 dagar för jag är så trött och orkeslös. Imorgon ska jag ta en sväng i alla fall, jag ska till psykologen så då kan jag promenixa direkt efter. Inatt/går kväll impuls åt jag lite extra också, inget "förbjudet" utan ägg med majonäs och gubbens philadelphiaost
Nåväl så blir det ibland. Skön söndag till er allihop 
Haha, detta var mitt i prick, nu fick jag också en påminnelse att jag måste köpa morötter...