icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Veteran
    2322 inlägg
    8 april 2022 08:49

får se vad jag hittar på i dag.  Nåt måste göras men vad,finns men min ork är inte den bästa.  Jag har inte kommit igen efter STROKEN ,Dåligt var de innan men nu värre. Men ett steg i taget så ska man väl fixat.

• Veteran
    4094 inlägg
    8 april 2022 20:06
    pralin skrev den 8 april 2022 08:49

får se vad jag hittar på i dag.  Nåt måste göras men vad,finns men min ork är inte den bästa.  Jag har inte kommit igen efter STROKEN ,Dåligt var de innan men nu värre. Men ett steg i taget så ska man väl fixat.

Små steg är också steg pralin. yes

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 12 april 2022 07:20

Wow , säger jag bara. Igår bakade jag "Molnbröd" och hade som Langos....supergott...och säkert bra mat... för vikten sjönk med 3 hg tills idag yes

Vi har mycket snö kvar här än... 

Vackert... Men onödigt. 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    9 april 2022 19:00

Idag har jag fått tillräckligt energi för att förbereda matlådor inför nästa vecka. Thaiwok med kyckling och Souvlaki med grönsaker.

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    9 april 2022 20:27

Idag fick det bli grillat kyklingfile. Så gott med grillat 😋 familjen åt med god apptit.

Idag har det blivit träning framför tvn och två långpromenader. Jag är nöjd med lördagen.

• Veteran
    2322 inlägg
    10 april 2022 08:42

blev 20 årskalas i går.  Men sånt klarar jag,blir liksom stopp äta när de blir folk runt mej.  Men 20 åringen blev nöjd iaf. Och jag med. Så nu ska jag försöka ta söndagen med tyvärr skicka dotter med tårta hem.  heart

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    10 april 2022 11:28

Har kört dagens träning direkt nu på morgonen. Det var jättejobbigt, men tog det ändå relativt lugnt så att jag klarar av att fortsätta med nästa minipass imorgon.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    10 april 2022 13:23

Jag har "extraätit" på kvällen/natten 4 dagar i sträck nu men bara lchf mat och inte många kolisar dock. Idag ska jag hålla mig till programmet och imorgon ska jag försöka börja med promenaderna igen (blev ett avbrott efter att jag var ute och ölade indecision). Sen kommer ju påsken och jag har planerat maten så det ska förhoppningsvis gå bra. Styrkekramar till er alla heart

• Veteran
    2322 inlägg
    12 april 2022 14:24

varit satt på sommar däck,sen skulle vi handla men blev bara vår lilla affär. Blir inget speciellt med påskmat.   Blir nog bara kolla alla  ställen man har för rensning. Man lär nog veta att man lever.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 13 april 2022 08:02

ÄGG-stra, ÄGG-stra....

Hej alla ...här lever livet på med diverse göromål...och jag "betar av " mina saker som blivit liggande "på vänt".

DET gör åtminstone mig nöjd , att kunna checka av sådana saker.

Det infinner sig ett skönt lugn inuti liksom...och det är eftersträvansvärt för mig. 

Idag får jag kärt besök av  min äldsta dotter och systerdotter ...heart

Önskar er fina siffror på vågen idag....och GLAD PÅSK