Veteran
8081 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
PÅSK = Frosseri mat och Gotter...
Denna vecka inte bättre Här firas mannens 70 års fest. Efter fösöka komma tillbaka till att räkna kcal. 
Denna vecka inte bättre Här firas mannens 70 års fest. Efter fösöka komma tillbaka till att räkna kcal. 
Du är absolut inte ensam...om det nu är någon tröst. Fester, semester m.m,. "ställer till det" för många av oss.
JAG tar det sen....
så var de ny dag. Då ska jag försöka ringa om hämtning av vissa saker. Men fy vad detta tar,men jag visste de men de är göra de man kan.
Det är ju tur ni är två som kan hjälpas år i detta
Här har det varit frosseri hela påsken och 1-2 veckor innan. Men nu är det nya tag och jag är inne på 3e dagen sockerfri. Pepp pepp!
så var de ny dag. Då ska jag försöka ringa om hämtning av vissa saker. Men fy vad detta tar,men jag visste de men de är göra de man kan.
Det är ju tur ni är två som kan hjälpas år i detta
de värst är att båda går för under halv maskin. Men men ??
Sista veckan på en 4-veckors period har börjat!

nu måste jag tänka till för detta går inte,går inte upp ivikt men så svullen,nåt är inte som de ska ?
nu måste jag tänka till för detta går inte,går inte upp ivikt men så svullen,nåt är inte som de ska ?
Du kanske ska byta någon medicin.... sånt kan göra att man får svullnader i kroppen. Bara ett tips...
Du kanske ska byta någon medicin.... sånt kan göra att man får svullnader i kroppen. Bara ett tips...
ja man vet inte eller så är de denna sköldkörtel sjukdom. Får fundera vidare.
ja man vet inte eller så är de denna sköldkörtel sjukdom. Får fundera vidare.
Du kan vara utbränd också, då säger både kropp och själ ifrån. Gå till doktorn så får han/hon kolla upp det. Kram