Veteran
8081 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Prins Morris- vilket omhändertagande du fått- nybyggd utelya som ser mkt bra ut !
Möjligheter till säkra promenader och semesterresor på ett bekvämt sätt.
Matte och husse som har tid att mysa med dig - Lycka till i den nya familjen❣️
till den tvåbenta familjen - lycka till med den vackra katten❣️
ofrivillig fasta från i måndags, hamnade på akuten och ligger nu på intensiven, blir troligen kvar här ett par dagar, mår bra mycket bättre idag än i går och känner mig inte lika trögtänkt som igår, men fortfarande fungerar inte min hjärna som den ska, men jag har haft nästan konstant övervakning och en drös med olika överläkare, de är så fantastiskt snälla. Det var inget med hjärtat den här gången, men de har sagt till mig att jag är en prio ett patient, när jag frågade varför jag fick en sån fantastisk VIP behandling.
Men nu är jag hungrig, måste vara ett tecken på att jag börjar bli bättre. Har inte ätit sedan måndag klockan 4 och då åt jag bara lite, för jag mådde illa.
Men jag misstänker att nästa veckas nedgång inte blir någon nedgång.
Åh, detta har jag missat, sorry, ja hunger är nog ett tecken på bättring, ...fortsätt så.👍
Hoppas allt ordnar sig, krya på❣️
nu är de mycket. Rensa o rensa. När de är ytor som har massa grejor. Ja vi får se när vi kan flytta. Kanske till hösten,beror på om huset blir sålt. Sen vill jag ha de minimalistikt. Gubben har mest så hur detta ska gå till de ska vi se. Kropparna vill inte som de borde. Men men de blir nog bra när de är klsrt.
Pralin, bra ni börjar flyttrensa i tid. Så ni slipper stressa. Du vet de 4 S? Spara, Sälja, Skänka, Slänga!
5 kanske, Senare dvs om du absolut inte kan bestämma dig - har du inte saknat på en viss tid3- bort med det!
lycka till!
så var de lördag igen vad tar tiden vägen. Ser dåligt ut med vissningar,tror folk drar örona åt sig med prat om räntor mm. Men vi får se. Vi rensar på så länge hursom. Men som sagt em däckar jag. Nu blir de kaffe,
Pralin, bra ni börjar flyttrensa i tid. Så ni slipper stressa. Du vet de 4 S? Spara, Sälja, Skänka, Slänga!
5 kanske, Senare dvs om du absolut inte kan bestämma dig - har du inte saknat på en viss tid3- bort med det!
lycka till!
jag har högar. I går körde vi till återviningen med ett lass julsaker o gardiner. SKÖNT
Nu hoppas jag att jag är på gång på riktigt! Jag har skött mig bra denna vecka. Men jag har beställt och fått hem Modifast chokladpudding och Caramel flavored bar och choklate flavored bar och så nån cereal bar. Problemet är att de är väldigt söta och goda. 2 barer motsvar ett mål. Tappar jag motiveringen, då kan jag sätta i mig en hel radda barer.
ska försöka få till fm. Efte kl 2 då är jag däckad. Var ute i går hela dan,hade flyttförsäljning. Men de kom ingen. Dom är dåliga här runt oss att gå på loppis tydligen. Men men då får mycket åka till annat håll med tiden. För de mesta ska bort. Men vi har tiden .
Jag har kämpat på rätt bra denna veckan med maten och sjukgymnastik så hoppas det visar sig på vågen på Onsdag. Jag hade ett smärre bakslag igår kväll och smaskade i mig Falukorvsgratäng som var kvar sen middan, tonfisk och turkisk yoghurt
men det känns ok ändå. Pepp och kämpa på allihop 
Jag bestämde mig för att byta användarnamn från Åsa79 till Waza79. 😊 Fortfarande kvar, kämpar på i motvind i livet just nu, men vikten verkar röra sig sagts neråt. Förutom på min vägdag på onsdagar. 😅