icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Nykomling
    9 inlägg
    13 juni 2022 16:55

Jag hoppar av BL. Är alltför fixerad av vikten. Vill slappna av och leva medan jag kan.

• Veteran
    2322 inlägg
    15 juni 2022 08:34

går så där med de mesta, Men jag hänger kvar här iaf.heart

• Veteran
    8081 inlägg
    16 juni 2022 23:50

Bella här är "jag" babbeltråden. Ibland när det skrivs mycket i andra trådar får man leta under Biggest Looser 2022.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    17 juni 2022 00:12

Jag har problem med hetsätning på nätterna, går upp som en zombie och tuggar i mig allt som finns i min närhet sad Igår natt gick det ändå "bra" för jag kokade köttbuljong och sörplade imig och jag sitter just och ska göra samma sak nu. Det är ju ändå mycket bättre än att smälla i sig smörgåsar och en massa annat jag mår dåligt av, även om det inte är en ok vana att gå upp på natten men jag får träna bort det efter hand. Ha det jättegott all och ta hand om er heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 17 juni 2022 06:53

Oh, hello again...nice to see you "Babbel"

Skämt åsido...jag har inte varit aktiv nånstans på ett tag då vi haft teknikstrul....vilket visade sig vara mkt enkelt att åtgärda.

Gubben hade" pillat på fel knapp" s.a.s ....så när det var återställt kom allt tillbaka ...och jag är " lugn " igen.

Krånglande teknik är inget jag vill ha.

Denna korta semestertripp gav mig ett viktpåslag på +1,1 kilo...men det är vådan av att vara livsnjutare av god mat & dryck.

Nu är vi i vardagen med allt vad det innebär av trädgård, målning och loppis...men lite altanhäng och Sundowners hinns med efter dagens insatser.

Vi njuter...så ofta vi kan.... 

• Veteran
    8081 inlägg
    17 juni 2022 09:01

Vilka vackra bilder!

• Veteran
    2322 inlägg
    18 juni 2022 09:24

nu känns de tungt, Tänk om vi inte blir av med huset,man kan ju inte skänka de.  De är de som tynger mest nu. För som sagt vi har lägenhet, Blir att jag blir stressad och plockar i mej de jag inte ska. Varför ska de vara så.   Rensning går sakta men lite då o då. Men de är "gubben" som har så mycket av allt. Jag försöker styra upp de lite. Skönt få prata av sig. Nu tar jag mitt kaffe,heart

• Veteran
    8081 inlägg
    20 juni 2022 11:36

Allt klart inför nästa omgång!

Johan har godkänt:

4 veckor :3 mån plusmedlemsskap 
    Hela perioden fram till vecka 51 :1 års plusmedlemsskap

Vecka 27 drar vi igång Biggest Looser sommar/höst 2022, dvs första invägning onsdag 6 Juli .

Johan hälsar och önskar trevlig midsommar och sommar!

• Nykomling
    4 inlägg
    20 juni 2022 21:39

Gått bra idag, kämpar med att jobba med att äta i underskott och dämpa sug. Pepp till mig! :)

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    20 juni 2022 22:24
    Bebbis skrev den 20 juni 2022 21:39

Gått bra idag, kämpar med att jobba med att äta i underskott och dämpa sug. Pepp till mig! :)

Kämpa på! Jag hade gått ner 13 kg från jan - maj och sen började suget sent på kvällarna komma tillbaka, gick upp nästan 3 kg på bara någon veckasad Men skam den som ger sig, man ska inte plåga sig ner vikt det vet jag av erfarenhet men jag måste hålla på rutinerna, annars funkar det inte. Ha det så gott och lycka till heart