Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Babs, får se om jag hinner slänga in en vikt i morrn bitti, ska vara på operation i Hässleholm kl 6.45. Tar en timme att köra dit och så måste jag ju duscha en tredje gång med Descutan kl 5. Annars önskar jag alla en God Jul osv, "ses" på BL nästa år.
Lycka till och God Jul och Gott Nytt År. Du hann med vikten efter den läskiga Descutan-skrubben.
Mitt sista resultat för i år är "all time high"... under många år här på MD. .. inte sååå... kul..🤔😮
Vill passa på att önska er alla allt gott inför helgerna.
🎅🤶 🎄☃️ God Jul & Gott Nytt År. ☃️🎄🤶🎅
här är lungt på alla sett. Ska försöka att komma på rätt bana så de blir bättre på alla sett. DE ÄR MIN ÖNSKAN NU TILL 2024
HA EN SKÖN HELG ALLA 
Vikten upp
3 Julbord satte vikten...Inte bara negativt njöt av Julborden ....Ochmer vänter. Så vi ses nästa år med nya tag.
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA . TACK FÖR DETTA ÅRET.
Mitt sista resultat för i år är "all time high"... under många år här på MD. .. inte sååå... kul..🤔😮
Vill passa på att önska er alla allt gott inför helgerna.
🎅🤶 🎄☃️ God Jul & Gott Nytt År. ☃️🎄🤶🎅
Detsamma till dig Bella50
Jag vill fortsätta efter jul - pepp och tips behövs.
Du är inte ensam. Jag behöver också
ett rejält omtag. Det fixar vi
Nu firar vi jul och så börjar vi det nya året på ett bättre sätt än vi slutade
Jag fortsätter 2024 (skrev i andra tråden också). Tack alla för ert sällskap i tråden under året och GOD JUL!🎄