Veteran
1063 inlägg
Jag har cirka 4 kilo kvar tills jag är under 100 kilo.. Har än så länge inte kommit så långt på min viktminskning men känner nu att det är dags att komma under 100 nu så jag kan känna att jag kommer nånvart.. så nu söker jag andra som också vill komma under 100 kilo.. Behöver människor att prata med som är i samma situation hoppas ni finns o att vi kan hjälpa varandra!
Vågen är lurig. Den visar ju inte fett utan allt annat i kroppen med. T.ex om man ätit mycket salt eller socker eller ska få mens så kan ta på sig massor med vatten. Där är det ju bra om man har ett måttband att jämföra med. Det är bara att köra på så kommer du tappa de två kilona igen.
Thyndra...... mej veterligen har jag aldrig skyllt på åldern..... det va bara en undran....... sen ser ja ju överallt hur bra det gått för dej........
De säger ju att det blir svårare med åren pga hormoner och andra förändringar i kroppen. Sen är det väl aldrig omöjligt om man hittar vad som passar just sig själv.
SandyC....... då ä de inte bara ja som hört detta,men de kanske finns dom som är befriade:-) TACK........ kanske du också snart får ett inlägg att det inte är så..... för de kan väl inte spela nån roll vem det är. Vi får vänta o se
ja tyckte denna tråden skulle passa mej att få skriva o få råd........ vi har alla liknande problem... hjälpa inte stjälpa !!!!!!! ge o ta
Nu har det gått en bra stund............ men du fick ingen tillrättavisning...du klarade dej SandyC :-))
Hur går det med LCHF:en mumma? :)
mumma, det var med glimten i ögat som jag skrev kommentaren till dig. Ser nu att det inte fanns med någon smiley men det var absolut inte illa ment. Visst sägs det att det ska vara svårare när man blir äldre, men jag undrar om det är sant. Biggest Loser som jag såg sista avsnittet på igår så var det som två äldsta som gått ner mest, en man på 64 år och en kvinna på 48 år. Det är ändå lätt att skylla på något och visst hör man ofta att det är så svårt när man är äldre. Jag ber så jättemycket om ursäkt för att jag lät lite väl tuff.
det går bra o hur går det för dej........ skulle vara intressant om ja fick en ålder på dej.... spelar ingen roll på det sättet men man får en mera bild
Jag är 30. 7:e dagen idag på min jäkla pulverdiet. Inte är det roligt inte. :P Hur gammal är du?