icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Gå 205 mil under 2023

Utmärkt medlem
861 inlägg
1 januari 2023 18:57

Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Här peppar vi varandra att promenera/vandra i vår egna takt och nivå. vi delar med oss regelbundet hur långt vi kommit och visar med bilder våra promenader för inspiration.
Jag kommer fortsätta rapportera varje månad så som jag gjorde under förra året då vi gick mellan Smygehuk upp till Treriksröset. 

Bilden är tagen utmed Årstaviken på Årstasidan. 

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    27 april 2023 23:10
    Waza79 skrev den 27 april 2023 20:52

Jag har följt er och era härliga framsteg. Själv har jag dock tappat bort mig på vägen. Jag har fortsatt med promenader till och från. Men har för mycket annat som fokus behöver läggas på. Så jag kommer att lämna denna lilla utmaning och måste försöka tänka i nya banor. Kämpa på allihop, pepp pepp!

Ibland behöver man priotera, kom igen när du orkar. Lycka till!

• Veteran
    7560 inlägg
    29 april 2023 07:19

Ta hand om dig Waza och njut av de promenader du kanske ändå kommer ut på, även om du inte ”bokför” dem heart

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    2 maj 2023 17:04

April månad travade jag ihop 239,65 km känns bra 

• Veteran
    7560 inlägg
    6 maj 2023 15:14

Jättebra, Digitalisyes

Trots att det går ganska fort för mig att ta mig in till Kungsträdgården har jag aldrig lyckats ta mig dit när träden blommar så vackert.

Hur mår du nu, efter din operation?

• Veteran
    7560 inlägg
    30 maj 2023 08:43

Efter en vecka med kraftig hosta börjar orken återvända och jag kan ta tag i mina promenader igen.

Fram till och med igår så har jag avverkat 133 mil, och just nu är det helt underbart ute i naturen. Jag passar också på att njuta av syrenerna som blommar så vacker och luktar så gott. Om bara någon vecka har de förmodligen vissnat

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    3 juni 2023 00:19

Bra jobbat Gittan maj månad blev det 238,97 km, nu på Island 

• Veteran
    7560 inlägg
    3 juni 2023 07:05

Men så spännande! Hoppas att vi får läsa mer om hur du haft det smiley

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    4 juni 2023 00:56

Ja Gittan kommer mer sedan 

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    2 juli 2023 10:07

Juni har gått ett, fått många steg med allt spring på jobbet i juni blev det 218,78 km Det första 6 månaderna har jag fått ihop 1186,35 km, hoppas det blir lugnare på jobbet så orken finns till långpromenader. 

Brist på en naturbild så blir det en från min balkong.

Har inte orkat skrivit blogg om min Islandsresa var för mycket på jobbet. 

• Veteran
    7560 inlägg
    2 juli 2023 11:45

Det blev inte så många promenader under juni för min del. Den envisa hostan satte stopp för det.

Första halvåret resulterade i 160 mil. Förutom förkylningen så har värmen påverkat orken en del. I växthuset har vinrankan äntligen blommat och kanske får vi några druvor framöver.