Jag gillar utmaningar, någon som vill hänga på? Blir i snitt lite drygt 5 km per dag, hur man lägger upp det hela och hur långt man själv vill gå per dag avgör man själv och när man går i mål under året beror på dig själv.
Här peppar vi varandra att promenera/vandra i vår egna takt och nivå. vi delar med oss regelbundet hur långt vi kommit och visar med bilder våra promenader för inspiration.
Jag kommer fortsätta rapportera varje månad så som jag gjorde under förra året då vi gick mellan Smygehuk upp till Treriksröset.
Bilden är tagen utmed Årstaviken på Årstasidan.
I september blev det 244,37 km kommer komma i mål om inget oförutsett händer. Har hitintills gått c:a 192 mil

Bild: Påväg upp till Fågelberget Sundsvall
Under september fick jag ihop 240 kilometer och totalt är jag nu uppe i drygt 242 mil.
Här är ett foto på Mulmholkar som står i en beteshage i vår kommun. Nu hoppas jag på många härliga oktoberdagar som inbjuder till långa promenader i skog och mark.
Det blev 270 km under oktober och totalt i år har jag fått ihop 268 mil.
Det härliga höstvädret börjar nu övergå till trist novemberväder och promenaderna blir nog inte lika långa framöver. Däremot lär jag vara ute mycket ändå, och träna hunden Nisse i spår och uppletande av föremål.
En del av mina promenader gissar jag kommer att bytas ut mot lite stickning.
Oktober blev det 227,45 km, kom i mål men kommer fortsätta gå 👣
Härliga färger på garnet 🧶 stickar på jag med i höstmörkret
Klart vi fortsätter att gå!
Så fint med regnbågen!
Gittan har som mål att komma tillbaka till mina långa promenader som fanns för två år sedan. Har fått nerver i kläm i vänster framfot men trotsar och kämpar på. Promenader är min meditation. 🥾
Travat på trots ond fot, men det funkar fick ihop 214,54 km under november.
Bild från ett fantastiskt Wien fast det blåste småspik, kyligheten gjorde att vi inte strosade runt utan letade fram konditorier istället.
Då gick vi ungefär lika långt, Digitalis, trots att jag inte har ont i foten. Det blev 215 km och väldigt varierande från dag till dag. Lite förkyld, ingen motivation, dåligt väder mm.
Konditorier i Wien är ju inte helt fel
Äpplena på det här träden vägrar släppa taget och lite så känner jag att jag också behöver tänka nu när vi går in i månaden av frestelsernas frestelser.
Bra kämpat Gittan jo vi får försöka hålla i trots frestelser.
Gott Nytt År 🥳🥂🍾🎉 Kom i mål med c:a 262 mil...
Kommer trampa vidare 2024 - kommer komma i min blogg