Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
Thea77 ta hand om dig. Roosan snöskottnng tycker jag om. Gillar motion som är naturlig. Brukar bära in ved och känna att det e skönt att jobba lite med kroppen. För övrig har jag syndat lite denna vecka tyvärr. Kommer kanske visa sig på vågen i morgon. Men det e bara att ta nya tag.
Går väldigt bra med mina mål just nu. Vikten är påväg neråt och träningen går bra. Har fått in en bra rutin på träningen och kroppen börjar kräva att jag tränar. Längtar och det spritter i kroppen av energi. Så härligt. Maten går bra och att sluta dricka söta drycker har gått bra, likaså med godis. Dock blev det lite choklad i tisdags när jag inte tänkte mig för. Men alla gör vi misstag ibland. Är riktigt nöjd iaf med spåret jag håller mig på :)
En vecka till har gått. Tyvärr så är det slut på min smekmånad. Veckan har varit lite svår och jag har inte hållit mina löften. Har ätit fikabröd som jag inte skulle. har inte varit så bra med mitt humör denna vecka heller, lite nere i emellanåt. Har nog ägglossning också så mens på gång kan ju ha påverkat också. Vågen visa på lite plus som väntat. Men påt igen och nya tag för kommande vecka.
Mitt mål var ju att komma ner i vikt, helst till 70. Och vikten går neråt, så jag är nöjd!
Min målsättning är: - Jag ska ha min medicinering under kontroll. - Jag ska få mer energi (fast det hör ju ihop med medicineringen) - Klara av att springa hela träningspasset utan att ha ett specialanpassat pass :) - väga under 75 kg Jag har fått var på mina senaste prover och fått öka medicinen Just nu har jag lite eller ingen energi men det beror ju på förkylningen annars så är jag riktigt på gång med träningen. Sprang riktig "fort" innan jag blev sjuk I dag väger jag 77.3 kg så jag har kommit halvvägs på mitt vikt mål. (del mål)
SuperK om man får fråga, vad är du för sjuk? menar med din medicinering du talar om. Mullig82 kul att det går neråt i vikten.
Ja de är bara att fråga, annars får du ju inget veta :) Jag har hypotyeros, minskad produktion i sköldkörteln och då blir ämnesomsättningen låg.
Har haft några vilodagar från Itrim, har varit barnvakt till våra 6 barnbar så lite motion har jag fått
Jag har bara 4 veckor kvar att vara "barnledig" med valpar så nu rensas huset :)
Idag har jag promenerat 25 minuter på lunchen. Har ätit efter 5:2 dieten idag.