icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Målsättning Jan - Mars 2014

Veteran
5155 inlägg
21 december 2013 18:51

Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    28 februari 2014 11:28

Rogann grattis :) Fredag och min vägdag. 68,2 kg -300 gr. denna vecka. Jag är nöjd :) Nu ska jag ha en utmaning med mig själv och inte väga mig förrän om en månad igen. Jag brukar väga mig mist en gång i veckan annars.

• Veteran
    1269 inlägg
    3 mars 2014 06:43

Förra veckan så kom jag iväg och tränade 2 gånger. Hade inte varit på Itrim på 1 månad p.g.a förkyld, ont i halsen och hostig. Denna vecka stannade vågen ¨på 88,2. Grattis Rogann Ha en bra måndag och PEPP till er alla

• Veteran
    1269 inlägg
    6 mars 2014 07:35

Den här veckan har det blivit 2 pass på Itrim och ska dit idag också. I tisdags blev det också en promenad till Itrim fram och åter.

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    7 mars 2014 23:25

Har en utmaning med mig själv att inte väga mig på en månad, så jag vet inte vag jag väger exakt. Har lite dålig motivation just nu. Men jag har lovat mig själv att inte dricka läsk varje fredag och i kväll satt jag med mitt vatten till tv:n och lite popcorn i stället för chips som det var förut.

• Veteran
    1269 inlägg
    8 mars 2014 08:10

Godmorgon igår blev det promenad till Itrim t/r sen gick vi hälsospåret som dom vill att man ska göra. (Hade yngsta dottern + hennes 2 yngsta barn med. Om jag skulle gå och ramla, har gjort det några gånger.) Idag ska vi ta en promenad till torget c:a 45 min blir det då. Eftersom det är fint väder så blir det lite trädgårdsatbete också. Ha en bra lördag och PEPP till er alla

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    14 mars 2014 09:51

Vägdag i dag och jag har bra gått ner 100gr. Jag måste nu slopa fikabröd och röra mer på mig. Min mens är nog på gång och jag känner mig så himla hungrig och sugen hela tiden. Jag kom iallafall upp på crosstrainer i söndags. Nu ska ja upp där varje söndag och förhoppningsvis nån mer dag i veckan.

• Veteran
    1682 inlägg
    15 mars 2014 16:01

Vägde mig 11-3 62,1 kilo Har börjat simma så hoppas att jag istället får lite fina muskler i stället för fett

• Veteran
    1269 inlägg
    17 mars 2014 07:39

Godmorgon vecka 11 så blev det 3 pass på Itrim samt stavgång på 15 min. Här har det kommit c:a 4 cm snö och det var - 4 igår kväll. Ha en bra måndag och PEPP till er alla.

• Veteran
    2214 inlägg
    17 mars 2014 08:52

Jag har varit lite under isen ett bra tag nu. Men nu när jag är rätt medicinerad och solen skiner så börjar orken komma så nu vaknar jag och vill cykla till jobbet. (Måste bara fixa mina eviga punkteringar) ca 1 cm nysnö och strålande sol -1.5 grader Pepp

• Veteran
    1063 inlägg
    19 mars 2014 18:25

Min målsättning var - Få ner vikten till under 100 kg! - Få in en bra rutin med träning/motion iaf tre dagar i veckan. - Hålla mig till godis och onyttigheter på fredag eller lördagar Och jag har klarat av dem alla! :D Är så glad. Vikten är nere under 100 kg. Träningen går sjukt bra då jag tränar 5-6 dagar i veckan och vissa dagar kör jag två pass om dagen. Godis och onyttigheter blir det ibland på fredagen eller lördagen. Men det är inte ens varje helg. Någon gång har det hänt mitt i veckan men då har det varit när jag inte varit sugen på helgen. Är så sjukt nöjd att jag klarat mina mål. Komma igång med träningen och bli kvitt det där galna sötsuget! :D