Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
Jaha, summering av veckorna som gott: jag har ridit mellan 7-10ggr/ vecka, så det målet är uppnått, ätit hälsosamt-nja! Inte direkt! Ligger & guppar runt 72kg.
Det har varit kanon bra med mat och allt...fram till igår! Tyvärr blev det lite gotte i soffan på kvällen. Men idag är det nya tag igen....
Första veckan har gått bra vad gäller mat och vikt. Minus 1,7 kilo och det känns som en riktigt härlig start. Magträningen har blivit av 4 gånger, vilket är okej, men det ska ju helst bli av 5 gånger i veckan framöver. Massor med pepp till er alla!
Hej alla! Igår gjorde jag en liten utvärdering av mina första mål på min blogg. http://imgoingsmaller.blogg.se
Då har jag klarat av 2 pass på Itrim den här veckan
Vad ni är duktiga på att hålla tråden vid liv !!!!! Jag hoppas på att vi lyckas med våran målsättning :)
Snart har en till vecka gått och jag är så nyfiken på vad vågen ska visa. Det har funkat bra med maten underveckan. Maken är nöjd med alla nya maträtter jag lagat. Barnen är lite tveksammare. Hoppas det går bra för er andra. Pepp till er.
Denna veckan ser bra ut den med vad gäller vikt & ridning!
Hoppar in idag. Mina målsättningar är: Mindre insulin 2 pass med stavgång /v 2 mellanmål /d Under 90 kg
Blev 30 min. på Itrim idag