Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
min målsättning är: träna minst 1 gång per vecka hålla vikten mellan 50-52kg
in målsättning är ; !. Ta en cykeltur varje dag om vädret tillåter annars promenadbandet. 2. Ej glömma mina nära och kära.
Min målsättning är: -Klara att hålla mig borta från Godis. - Har förhoppningsvis blivit av med sötsuget. -Hitta en måltidsordning som fungerar för mig utan överätning. - Vara närmre 75 än 78kg - Träna minst 1gång i veckan.
Min målsättning är: * Att gå upp till 55 kilo * Att lära mig dansa vals. * Att börja bearbeta en del saker som jag fortfarande skjuter framför mig gällande min mammas bortgång. * Att fått tillbaka full ork efter mina hjärtstillestånd.
min målsättning är - en vikt under 60 kg. -gym/träning 3 ggr vecka. -promenad 2 ggr/vecka
Min målsäätning är: - träna 3 gånger/veckan - gå på löpbandet hemma 2 - 3 gånger/ veckan - ha gått ner mellan 5 - 10 kg
Tycker denna tråden var rolig! Gått och klurat i flera dagar på vad jag ska sätta för mål! Och dessa blir det: - Få ner vikten till under 100 kg! - Få in en bra rutin med träning/motion iaf tre dagar i veckan. - Hålla mig till godis och onyttigheter på fredag eller lördagar.
Kul att se så många mål! Är det någon annan som har smygstartat? Själv är jag rädd för klimax den 1 januari ;)
Planen för mig var att börja nu innan jul och nyår, gav mig jsälv några dagar där jag kunde glömma vikttänket.. Men är svårt att hålla sig till de dagarna nu när man ska hinna träffa släkt och vänner där det bjuds på både det ena och det andra. I kombination med en renovering hemma och nyårsfirandet som ska vara hemma hos oss. En enda stor stress där orken och motivationen inte håller. Men den 2 januari så blir det andra bullar ;) Tillåter mig att vara bakis och slö den förste med allt vad det innebär :P
Ut och gå 1 ggr/dag ! Äta bra mat(inte sött)! Bli av med sötsuget! Gå ner 7 kg till slutet av Mars!