Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
GOTT NYTT ÅR!!!
detsamma!
GOTT NYTT ÅR!!!
Gott Nytt År på er alla!
Idag blev det motionsbandet här hemma
Hej! Jag vill gärna vara med här! Mina mål för jan-mars 2014 blir att rida & träna med mina hästar så mycket jag hinner: minst ett träningspass i veckan men helst 3! Rida en häst om dagen, så i genomsnitt 7 st/vecka. Ibland blir det 2-3 på en dag & ibland noll. Börja jogga så fort vädret & ljuset vänder tillbaka mot oss! Mao 1joggpass/vecka med start 1 Mars! Att äta hälsosamt!
Hej! Jag vill gärna med här också! :) Mina mål för jan-mars är; Träna 1-2 ggr per vecka Promenader 1-2 ggr per vecka minst 30 minuter Planera och förbereda måltiderna bättre för att undvika att småäta innan måltiden! Skriva upp allt jag äter! Alla måltider i köket!!!! Inget ätande framför tvn eller datorn!!! God fortsättning på det nya året! :)
Idag blev det ett pass på Itrim
God Fortsättning!!! Äntligen kom jag ut på promenad Det blev en timma i skogen med vovven o gubben. Rökningen är det svåraste, men det ska bli av det också. Jag vill så gärna sluta.
Igår vart det hoppträning med hästen 6 puh vad svettigt!