Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
jag har smygstartat med träningen, går som en dans!
Minska 10 kg till slutet av mars 2014 Slopa sockret köra 5:2 måndag och onsdag varje vecka Gå minst 10 000 steg per dag.
Härligt att höra att det är några andra som också har tjuvstartat! Bra jobbat!!
Hej! Jag ska på en resa i slutet av Mars och då VILL jag känna mig fin! Det har blivit på tok för mycket gott i december, det måste få ett slut!! Skippa onödigt socker & alkohol. Vill ner till 70kg.
Hej! Min målsättning! -Träna på gymmet 2ggr i veckan (måste träna 8ggr/mån annars måste jag betala) -Inget godis. -meditera minst 2ggr/ vecka. -planera maten och äta rätt -komma ner under 80 kg
Hej! Mina mål: * Komma under 90 kilo * Fullfölja min motions och kostplan * Anmäla mig till PT-online i maj * Hålla bättre ordning hemma * Scrappa minst 1 gång i veckan
Min målsättning är att ligga i närheten men helst under 70 kg i slutet av det första kvartalet. Det blir astufft (som ungdomarna säger) men roligt och spännade med.
Detta klarar vi!!! Heja heja.....Jag tycker att det är skönt att slippa känna sig ensam i detta!
Jag ändrar lite i min målsättning :) Min målsättning till den sista mars. - min vikt ska ha hamnat under 70 strecket. - Inga valpar ska vara kvar i huset. - Åtminstone 1 gång ska jag ha varit på dans. - Jag ska ha ordning på mina papper. - Inte köpa godis utan bara göra eget till lördagarna :) - Vara fortsatt rökfri -Träna minst 3 dagar i veckan Oj, det här känner jag är en ordentlig målsättning :)
denna vecka är redan i mål! Tränat på roddmaskinen. Plötsligt känns ett pass i veckan väldigt lite.....