Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
Fredag och min vägdag. Vågen visar 69,3 kg Jippi. En till vecka har gått och det känns fortfarande som en smekmånad. Det flyter på bra och har ju gett resultat också. Mina mål - Gått ner minst 3 kg - har nästan gjort det - Kommit igång och använda crosstrainern - tyvärr inte än - Fasta 2 dagar i veckan när jag jobbar 7-16. - Har hållit detta - Laga mat enligt recept härifrån. - har hållit detta också - Minska avsevärt på fikabröd. - har hållit - Slopa läsk och chips. - har hållit
Idag blev det 30 min. på Itrim
kämpar med mina mål: - Jag ska ha min medicinering under kontroll. - Jag ska få mer energi (fast det hör ju ihop med medicineringen) - Klara av att springa hela träningspasset utan att ha ett specialanpassat pass :) - väga under 75 kg Har fått en massa energi sista veckan. Väntar fortfarande på provsvaren, måste nog ringa till veckan Jag klarade träningen med bravur i måndags. och jag har gått ner ytterligare 0.2 kg till 78.0 kg
Förra veckan klarade jag mina mål! Red vid 9tillfällen, varav 2 var dressyrlektion. Hoppade vid två tillfällen & kämde mig lycklig hela veckan! Att känna lycka & nöjdhet är så härlig boost för kropp & själ.
Kul CamillaQ jag känner igen det där med lycka när man har kunnat hålla det man lovat sig själv :) Nu är ny vecka och vi kämpar vidare!
Idag blev det 15 min. snöskottning + 35 min. på Itrim.
Alla är så flitiga här med sin strävan att nå sin målsättning till mars, alla verkar hålla motivationen på topp, härligt är det att läsa, pepp till er alla. Jag vill inte påstå att jag gett upp den målsättning jag satte här, men ibland drabbar livet en på oväntat sätt, och man kan inte göra så mycket åt det. Och ibland gör det ont att inse att få leva sitt liv inte är så pass självklart som det oftast känns, för tredje gången sen juli 2013 har jag fått lära mig det. Men nu har läkarna funnit felet på mitt hjärta, och opererat det, vilket innebär att jag nu håller på att repa mig från det, bröstbenet kommer ta 2-3 månader innan det är ihop läkt. Så tills dess ändrar jag min målsättning lite, * att läka kroppen. * Att bara leva och njuta av att få göra det.
i timmes promenad + cykling 20 min
Tjingeling , här verkar det vara fart :) Själv vill jag förändra min kost och komma igång med träning! Är sjuk just nu, men ska köra ingång så fort förkylning och feber E borta. Så det ska bli... 3 ggr i veckan med Loop Cirkelträning :))
Idag blev 30 min. på Itrim.