icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Målsättning Jan - Mars 2014

Veteran
5155 inlägg
21 december 2013 18:51

Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.

• Mycket engagerad
    138 inlägg
    4 januari 2014 12:48

Åhh va roligt med hoppning och det är ju superbra träning också!! :)

• Veteran
    1682 inlägg
    4 januari 2014 18:19

I dag använde jag motioncykeln 45 min Vad duktigt du håller i att träna din häst Camilla Måste kännas härligt när han hoppar Pepp på er alla

• Veteran
    2214 inlägg
    4 januari 2014 18:28

Jag har varit och kollat min medicinering och väntar svar inom 1-2 veckor. Har hittills klarat den långa intervallen men det är nog bara för att jag inte behöver jämföra med andra och springer i egna tankar :) Jag har börjat min resa ner med 0.3 kg sedan nyår. Allt onyttigt är ute ur lägenheten och jag försöker planera maten.

• Veteran
    1001 inlägg
    4 januari 2014 19:44

Har hållit mitt löfte om att träna 2 ggr/vecka. Promenad på lunchen har blivit promenad hemma vid andra tider då jag varit ledig. Jobbar på att sluta tröstäta. Pepp till alla.

• På gång
    20 inlägg
    4 januari 2014 20:22

Jag har haft lite huvudvärk...antar att det är för att kroppen inte har fått sitt socker =) Duktiga Ni andra är som har tränat, här har det "bara" blivit promenad! Vad äter ni andra?? Följer ni någon diet eller liknande??

• Veteran
    2214 inlägg
    4 januari 2014 22:04

Jag följer ingen diet utan hoppar mellan recept jag blir sugen på lär jag läser. Men jag försöker hålla mig inom ramen så jag inte får i mig för många kalorier. Det är alltid lättare att registrera för att vara säker, men jag har vårt för att komma mig för att göra det när jag jobbar så jag ska försöka på mina lediga dagar och se om de andra dagarna följer med av farten.

• Nykomling
    6 inlägg
    4 januari 2014 22:14

Att ha gått ner 15kg och inte tappat lusten utan utökat mina träningspass och fortsätter hålla koll på kalorierna.

• Veteran
    5155 inlägg
    4 januari 2014 22:23

Vad det ska bli spännande när vi ska kolla av i slutet av mars :)

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    5 januari 2014 12:29

Min målsättning till sista mars: - Gått ner minst 3kg - Kommit igång och använda crosstrainern - Fasta 2 dagar i veckan när jag jobbar 7-16. - Laga mat enligt recept härifrån. - Minska avsevärt på fikabröd. - Slopa läsk och chips.

• På gång
    20 inlägg
    5 januari 2014 13:09

En annan tjej på mitt jobb ska köra lite Detox. Då blev jag oxå sugen såklart!! Läste på lite igår. Och idag har jag varit och handlat. Jag kommer att göra någon egen variant... Jag håller med om att det ska bli spännande i Mars, att få veta hur det har gått för oss alla!! Hur har ni haft det i helgen??? Har det blivit nyttigt eller har ni "syndat"??