icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Målsättning Jan - Mars 2014

Veteran
5155 inlägg
21 december 2013 18:51

Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.

• På gång
    20 inlägg
    9 januari 2014 07:34

Yatzy, härligt att det går bra!!! Starkt att komma iväg till gymmet själv!!

• Veteran
    1063 inlägg
    9 januari 2014 09:43

Att gå till gymmet ensam är kanske ingen big deal för många. Men för mig är det stort, haft mitt gym kort i flera år men aldrig vågat gå dit ensam. Men nu gjorde jag det :)

• Veteran
    5155 inlägg
    9 januari 2014 11:47

Grattis Yatzy!! Jag ska också släpa mig till gymmet idag :)

• På gång
    20 inlägg
    9 januari 2014 13:28

Jag vet & förstår din känsla precis!!! Om med all rätt ska du känna dig stolt!!!

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    9 januari 2014 22:20

Härligt shafali att du minskar Grattis yatzy att du närmar dig målet. Kul att du tog dig till träningen. Jag satte också ett mindre mål för att jag ska kunna klara det. I morgon ska jag väga mig och är så spänd på vad vågen ska visa. Det känns som det går bra med att inte äta fika bröd.

• På gång
    20 inlägg
    10 januari 2014 03:26

Jag har som mål - 6 kilo. Att cykla på gymmet 3 dagar i veckan. Vara stark i min Lchf kost.

• Mycket engagerad
    426 inlägg
    10 januari 2014 14:20

Fredag och min väg dag... Vågen visar 70,8 kg. Jippi! Jag har gått ner i vikt denna vecka. Jag har lagat mat enligt recept härifrån. Jag har undvikit fika bröd och inte ätit chips eller druckit läsk. Men inte kommit upp på crosstranern ännu. I det stora hela är jag helnöjd med min vecka.

• Mycket engagerad
    240 inlägg
    11 januari 2014 09:23

Tack Thyndra för trådstarten. Här är mina målsättningar: - Gå ner till 76 kg (ca 6 kg) - Kort promenad dagligen - Till gymet minst 3 gånger i veckan (förutom när jag reser då får det blir längre promenader istället) - Få struktur på mina dagar. Jag pluggar hemifrån och har inte lyckats komma in i bra rutiner vilket gör att jag hamnar framför TVn eller datorn istället för att jobba 8 timmar som jag gjorde när jag åkte till kontoret. (Här tar jag gärna emot tips från andra som jobbar hemifrån). - Hitta bra kosthållning och även efter dagar som gått åt skogen matmässigt genast börja om med kosthållningen jag bestämt mig för istället för att tänka att det inte är någon ide att bry sig.

• Veteran
    2214 inlägg
    11 januari 2014 20:38

Min målsättning är: - Jag ska ha min medicinering under kontroll. - Jag ska få mer energi (fast det hör ju ihop med medicineringen) - Klara av att springa hela träningspasset utan att ha ett specialanpassat pass :) - väga under 75 kg (vägde 31/12 80 kg) Jag har lyckats gå ner en del, vägde i onsdags 78.2 kg. Jag har inte fått provsvaren än och min energinivå är på minus idag. Hoppas jag inte blir sjuk utan det bara är min "vanliga" sjukdom som spökar. Träningen har jag klarat, men jag vår en verklig utvärdering av den på måndag då vi har träning med gruppen och våran tränare igen,

• Veteran
    1269 inlägg
    13 januari 2014 07:23

Förra veckan fick jag bara till 2 träningspass. Jag stod still med vikten den här veckan. Sen var vi till Åland på kryssning. Nu väntar frukost och lite småplock. I em. blir det ett träningspass på Itrim. Ha nu en bra måndag och PEPP på er alla