Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Hej! Ledsen att jag inte varit så aktiv men har varit helt sjukt med tenta period och två av våra tre barn har fyllt år med allt vad det innebär med kompis kalas och släktkalas.... Jag har börjat jobba extra också samtidigt som jag pluggar hebreiska och det är väldigt tidskrävande. Min nya vikt: 85,0 kg. Jag ska fundera på vad jag ska ha för mål efter 21 september. Hoppas ni har det härligt Flodis!
Härligt att höra att du lever jennyc. Hebreiska. .hur kommer det dig? Låter spännande.
Nästa period är till jul eller? Jag tänker köpa mig en ny julklänning i liten storlek i år :)
Karanna, nästa mål är 24 dec eller Nyår, välj ni :)
Tävlade hoppning igår, första gången på ett helt år! Jag var så nervös, men kusen skötte sig bra, pigg & snäll. Vikten stod på 71,8kg i morse! Helt ok, vi har ju haft kalas för dottern i helgen!
Wow vad kul Camilla Q, you rock :) Idag tar vi upp båten på land och imorgon flyger vi hem. Känns helt ok, jag menar vi flyger ju till Cypern där det är varmare än här *ler* hade vi bott i Sverige hade jag haft ångest. Men nu känns det helt okej. Vi fastar 24 timmar imorgon då vi har vår resdag- då slipper det bli så mycket onödigt skit på flygplatserna så som godis och skräpmat. Sk abli underbart att komma hem till katterna och min juicer. Nu ska jaggå till tvätteriet. Peppkram från Marmaris
Var gör ni av båten efter ni tagit upp den?
Hej, Skrev ett inlägg i lördags som inte verkade komma med. har varit i Berlin 4 dagar på mässa och då är det alltid lite struligt med maten så jag ligger still på samma vikt denna vecka. Igår blev det 7km jobb i spåret, nu är det 3 veckor kvar till Lidingöloppets 15km så nu är det dags att börja ta detta på högsta allvar....-)!
Marinan har uppställningsplatser för 1200 båtar på land Camilla så här får den stå bland de andra över vintern.
Usch helgen gick inget vidare, kräftskiva på lördagen och fortsatte äta i går av bara farten. I dag har jag i alla fall haft fastedag och det känns bra:) Tror nog att jag kommer hitta rätt till slut men jobbigt när man trillar dit hela tiden. Nu har jag 4 jobbnätter framför mig!