icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Minus 5 kg till Midsommar!!!

Veteran
1732 inlägg
17 december 2012 12:33

Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.

Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:

Flodis@60kg .........................58kg

Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg 

Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg

Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg 

Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg

Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg

Naihina@.............................71kg

Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg

• Veteran
    1732 inlägg
    18 maj 2015 08:31

Åh vad duktig du är Madde65 och likaså du Mittsätt. 

Sorry för min frånvaro men vi är ute med båten i Turkiets skärgård och har bara internet då och då. Jag har dock varit duktig och tränat varje dag. Här skiner solen och det är högsommarvärme. Underbart, liite kallt i havet än med 23,5° men det tar sig. Det är mysigt att vara här och träffa gamla och nya vänner.

Kram på er alla och stort pepp! Inte många dagar kvar nu till Midsommar!!!

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    22 maj 2015 12:14

Låter härligt Flodis! Här är det fortfarande kallt och trist. Längtar verkligen till värme och sol nu.

Vågen står stilla men i går sprang jag blodomloppet. Nu gäller det att hålla i gång till hösten så jag inte tappar löpningen. Har inte bestämt om vi ska springa tjejmilen i sep. eller midnattsloppet i aug. Men något av det blir det så då måste jag ju hålla i gångyes

Ha en skön helg och hoppas solen visar sig i helgen!

• Nykomling
    4 inlägg
    24 maj 2015 14:26

Jag vill vara med. Väger 92,3

• Veteran
    1732 inlägg
    28 maj 2015 07:43

Hej, nu är vi hemma igen så nu har jag bättre internet. Vaknade i morse till 30° och stråande sol, inte illa så här kl 8 på morgonen. Jag hoppade träningen imorse då jag har en galen träningsvärk sedan gårkvällen, ska sticka iväg till gymmet i eftermiddag istället. Nu är det en otrolig värme här och det gör att man per automatik går ner i vikt då man inte vill äta så mycket....-2 kg kom jag hem med från Turkiet och då jag tränade varje dag där så var det inte muskelbortfall. Det är tur att jag har min råsaftcentrifug så man kan göra underbara juicer att leva på i sommar....ser fram emot mitt livs bästa form!

Hur går det för er andra? Kämpar ni på eller har ni gett upp? Bara veckor kvar nu till Midsommar!!!!

Kram kram på er alla!

• Nykomling
    4 inlägg
    29 maj 2015 15:25

rapporeter min vikt denna vecka 91.2. hoppas att kunna träna lite i helgen

• Veteran
    1732 inlägg
    29 maj 2015 15:32

Grattis camilla7, -1,1 kg den här veckan. Riktigt bra!!! Vad kör du för knep?

Pepp på dig!

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    29 maj 2015 19:03

Grattis Camilla!

Här står jag nog stilla den här veckan, har inte vägt mig för vi har varit på kurs i 2 dagar. Ätit och ätit och lite vin på detwinkNär jag kom hem blev det en löparrunda i alla fall så nu känns det lite bättre.

Skulle ju så gärna vilja se 5:an till midsommar så det blir nog att kämpa lite extra nu dom sista veckorna.

Pepp!!

• Nykomling
    4 inlägg
    1 juni 2015 18:09

hej

att jag gick ner 1 kg var nog för jg åt som jag skulle iget godis och hade typ föreläsningar melln 8-15 då hinner man inte med o äta skräp.

sen var jag o tränade.. körde vattenfys vi var inte så många så hon som ledde passet körde riktigt hårt

• Engagerad
    62 inlägg
    2 juni 2015 19:19

Här går det bra. Väger 63,2 nu. Med maten går det bra, äter bara raw food godis nu och det har gjort hela skillnaden! 

Träningen går sådär. Har en halsinfektion så just nu är det 0. 

Pepp till er!

• Veteran
    1732 inlägg
    3 juni 2015 12:13

Älskar rwfood desserter och det är det bästa att äta när sötsuget tränger på. Finns så mycket gott att göra ...mmums!

Nu är det inte många dagar kvar till Midsommar, hur går det för er? Klarar ni ert uppsatta mål? Vi ska väl inte behöva köra ännu ett år?

Jag håller på mig 58 kg just nu...vi har så varmt här i Medelhavet så det går inte att äta speciellt mycket + att jag tränar som en tok. Tror den nya vikten passarperfekt nu under sommarmånaderna så kan jag väga 60 kg under vintern när kroppen vill ha lite mer värme *ler*

Pepp på er alla och vad duktig du är Mittsätt!!!