Tillbaka efter alltför lång frånvaro. Inte "vågat" väga mig, insett arrangemang vikten måste vara enorm.....Nu är det gjort, jag väger idag 105,1 kg och det känns otroligt främmande. Inte för att det inte märks eller känns, inga kläder passar, funkar inte att köpa kläder i vanlig affär eller på vanlig avdelning. Konditionen är obefintlig och övrig ork och lust densamma. Fysisk smärta i ben, fötter, rygg och för att inte tala om den psykiska smärtan. Ju större jag blivit desto mer har jag minskat som person. Jag som den person jag varit den personlighet jag egentligen är, förminskas för varje dag. Livslusten liksom pyser ut ur kroppen och fylls av ett allt större tomrum, en ledsamhet och förtvivlan. Har jag kanske nått min egen gräns nu, min mentala botten? Är det nu det bara kan bli bättre? JA JA JA, så måste det vara! Vem bestämmer om inte jag själv, så det gör jag nu! Ni andra som av någon otroligt dum anledning också kommit på andra sidan 100-sträcket, nu hjälps vi åt att som första mål bli Tvåsiffrigt, eller hur? All stöd och kärlek till er som behöver, nu kämpar vi!
Utmärkt medlem
933 inlägg
GLAD PÅSK önskas er alla!
Morgonsolen redan strålar högt på blåa himmelen...... nu är nästan påsken slut och vi får ta nya tag... härligt tycker jag
Jag hoppar gärna in i tråden med mina 112 kg.Nu är påsken snart slut,har fixat maten och alla godisfrestelser bra.Bestämde mej bara för det.Det om något ska väl synas på vågen på vägdagen.Hoppas ni andra haft det bra i helgen.
Hoppas att ni hade en bra påsk! Jag åt dåligt halva påsken och bra andra halvan, med andra ord kunde det varit värre. Är idag sur och ledsen återigen över att jag låtit mig själv bli så tjock. Längtar så tills jag kan lämna tresiffrigt. 113,2 kg idag. Ska försöka ge mig ut och springa intevaller ikväll eftersom att Vårruset närmar sig.
Blä på allt. Vissa dagar får man sura.
100,8 idag alltså en bit till från 100-strecket.
Det är ju jättenära, babs2! :)
Åt riktigt igår så här var det 100,1 idag. På långfredagen vägde jag 100 prick, men asch sen blev något fel, men nu........................Trippen till Blåkulla var visst inte bra, man skulle ha flugit med armarna inte på kvast kanske.
Grattis babs2. Vad jag längtar efter att vara där du är nu på viktkurvan, men det kommer att ta ett tag. Pepp på dig
Pryssan! Det är bara att äta duktigt och röra sig därtill. Tänk att något som låter så enkelt är så svårt!!!
Pepp