icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Över 100

Utmärkt medlem
933 inlägg
3 januari 2016 12:56

Tillbaka efter alltför lång frånvaro. Inte "vågat" väga mig, insett arrangemang vikten måste vara enorm.....Nu är det gjort, jag väger idag 105,1 kg och det känns otroligt främmande. Inte för att det inte märks eller känns, inga kläder passar, funkar inte att köpa kläder i vanlig affär eller på vanlig avdelning. Konditionen är obefintlig och övrig ork och lust densamma. Fysisk smärta i ben, fötter, rygg och för att inte tala om den psykiska smärtan. Ju större jag blivit desto mer har jag minskat som person. Jag som den person jag varit den personlighet jag egentligen är, förminskas för varje dag. Livslusten liksom pyser ut ur kroppen och fylls av ett allt större tomrum, en ledsamhet och förtvivlan. Har jag kanske nått min egen gräns nu, min mentala botten? Är det nu det bara kan bli bättre? JA JA JA, så måste det vara! Vem bestämmer om inte jag själv, så det gör jag nu! Ni andra som av någon otroligt dum anledning också kommit på andra sidan 100-sträcket, nu hjälps vi åt att som första mål bli Tvåsiffrigt, eller hur? All stöd och kärlek till er som behöver, nu kämpar vi!

• Veteran
    8081 inlägg
    10 juli 2021 11:19

Kul 52stinas att du hoppade på Biggest. Vi har några ess som gått ner mycket under våren.  Tror vinnaren tappat 17 kg och hon är med nu också. Jag gick upp drygt 6 Kg, men nu ska det gå åt andra hållet!

• Utmärkt medlem
    873 inlägg
    11 juli 2021 08:38

Hej Babs! Jag har haft datorhaveri som jag skrev den 5 juli i min blogg. Det tog tid att reparera den skadan.
    Nu har jag funderat på att hoppa på BL, men det som bekymrar mig är att sidan kan skådas av alla, inte bara medlemmarna.

Hej Stinas! Roligt att höra av dig! Lever Tungviktarna än?! Jag fick en rejäl utskällning x 2 av en av deltagarna, när jag peppade denna. Jag t r o r att Alzarin råkade ut för samma sak. 

Tänkt mycket på er båda! God fortsättning på sommaren och 👍 i BL❣

• Veteran
    8081 inlägg
    11 juli 2021 16:43

Så synd! Vet folk vem du är bakom signaturen eller vad bekymrar dig?

• Utmärkt medlem
    873 inlägg
    11 juli 2021 18:26

Nej, det är bara nåt jag fått för mig. Vill liksom vara mer privat och inte dansa i cyberrymden. 

Idag blev jag +medlem igen! Nu har jag möjlighet att ta tag i vikten igen efter ett längre avbrott.

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 11 juli 2021 19:14

Kom med i Biggest Looser!? Dansa med oss

• Veteran
    1244 inlägg
    11 juli 2021 19:33

Ulla,

det låter inte trevligt med utskällning. 
    Tungviktarna har vägt mycket lätt under våren. Jag har meddelat Arrietty att jag har bytt grupp.

har dessutom sagt upp plusmedlemskapet som bara tickat på. Har inte använt recept och kostplaner på flera år, bara betalat.

så nu vet jag inte riktigt vad som är kvar när detta löper ut om några dagar. 

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 11 juli 2021 22:12
    52Stinas skrev den 11 juli 2021

har dessutom sagt upp plusmedlemskapet som bara tickat på. Har inte använt recept och kostplaner på flera år, bara betalat.

så nu vet jag inte riktigt vad som är kvar när detta löper ut om några dagar. 

I Biggest Looser tror jag att du kan vara med utań plusmedlemsskap och har chansen att vinna +. Hur länge sen gick jag ur tungviktarna? Trodde inte att den existerade längre.