Utmärkt medlem
670 inlägg
Jag skulle sprungit Malmö halvmara i augusti 2012. Tyvärr satte en knäskada stopp för det. Det var så tråden startade från början! Nu är det en tråd för pepp och stöd för oss som springer eller vill springa mer än vad vi kan än :) Häng med!
Jag är också morgonmänniska men mindre nu än innan dottern! Kan bero på att hon alltid har vaknat tidigt. En granne till mig springer en halvmara ibland på morgonen och är hemma då jag går till jobbet...
Jag kan förstå dig. Oj, det var inte illa. Jag tycker det räcker med några km på morgonen. :)
Håller med! Man får vara snäll mot kroppen på morgonen :)
Orkar ju inte gå upp mitt i natten för att hinna springa liksom. Då får man ju gå och lägga sig efter jobbet nästan. .)
Kom just hem efter vårruset och har slagit nytt rekord, igen :O sprang på 7,35 min/km och i april sprang jag på ca 11 min/km så det har förbättrats. Det känns bra, men jag känner att jag vill ha fler tävlingar att kämpa för... Måste kolla om det finns några fler i närheten, för de jag sett är i september
Bra jobbat! Visst är det roligt med lopp? Var bor du? Tänkte om jag vet nåt lopp.
Jag bor i Obbola utanför Umeå Men i juli är jag på semester i Dorotea södra Lappland och där vet jag om ett lopp på ca 7-8 km som jag planerar att springa :)
Vad heter loppet i Dorotea?
Det är i Rajastrand. Lillraja runt på Kvarnbergsdagen. Är inte säker på att de ordnar det i år men hoppas :)
Lite långt från mig då, har inte koll på några lopp uppe hos er tyvärr. :)