icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 mars 2014 06:29

Veckans vinnare är utsedd! http://viktutmaning2014.blogspot.se Månadens vinnare och startlistan för mars kommer lite senare, jag hinner inte med dem nu på morgonen...

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    1 mars 2014 12:59

Jag missade att rapportera flera hg upp efter överätning som var riktigt illa. Inte så mycke vad jag åt men mängderna. Nu när jag missat och inte har orken så ska jag äta "normalt" en vecka. Potatis till maten, smörgås... och jag ska äta pasta å sånt som redan finns hemma. MEN jag ska äta på ett, för mig, bra sätt i alla fall. Har lite jobbigt med kroppen men kom iväg ut på en fin hundpromenad som var behövlig för både mig och lilla bästisen. Jag vill vara kvar med er i alla fall och snart är jag troligen på banan igen. Grattis till vinnaren och pepp på er alla. ♥

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    2 mars 2014 15:07

Nu ligger äntligen den slutgiltiga listan ute!

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    2 mars 2014 15:46

Det verkar inte som att jag får mail om uppdateringar på bloggen. När är det vägdagar? Min är på fredagar funkar det?

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    7 mars 2014 12:10

min vikt denna vecka 91,5 kg

• Mycket engagerad
    191 inlägg
    7 mars 2014 21:37

Hej mufflon! Tack för allt jobb du lägger ner på denna sida, det betyder mycket och är till stor hjälp. Jag har nu försökt registrera min vikt, sitter på ett tåg och vad jag sett har inte registreringen gått iväg eller så har du fått den fyra gånger. Min vikt denna vecka är upp till 64,5 kg. Det har inte gått så bra för mig av olika anledningar men nu hoppas jag komma igång ordentligt från och med måndag och att mars blir en bra månad. Pepp till oss alla :-)

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    7 mars 2014 23:10

Mår inte så kul och orken och viljan ställer till det. Har ätit upp mig ordentligt, nästan 3 kg på två veckor, och då blir jag vilsen och har svårt att få ordning på ätandet igen. Att det ska vara så svårt. Suck. Jag önskar er alla en trevlig helg med sol och glädje. pepp

• Veteran
    1269 inlägg
    10 mars 2014 10:22

Nu har jag skrivit in min vikt 90,0 tyvärr en uppgång på 1,2. Men det är bara att ta nya tag nu. Ha en bra måndag och PEPP på er all

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    14 mars 2014 10:23

Hej! Tack Mufflon för ditt pysslande med oss. Ingen glädjande viktminskning är men står still i alla fall. Nu ska jag föra in vikten och blir det ett minus innan 23:59 så för jag in den. Var så säker. fniss. Idag sol och varmt sedan blir det lite svalare en period men vi har långa ljusa dagar i alla fall. Önskar er en trevlig hälsosam helg. Pepp.