Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God morgon. Precis så var jag förrut, måste ha frukost först men nu dricker jag 2 stora glas vatten innan promenaden, fast idag glömde jag det. Men det gick ändå fast faktiskt trögare än vanligt. Här har vi också ett underbart väder och nu har man ju varit igång ett tag så det är väl bäst att ta itu med dagen också. Det är helt okej att synda någon gång ibland bara att ta nya tag dagen efter. Må så gott allesammans.
Hej tjejer från och med idag blir det omstart för min del nu är det strikt lchf som gäller och bröd och sockerförbud vägde alldeles för mycket imorse usch så arg jag blir på mig själv med det här slarvet.
Lycka till Lena ! Det där klarar du galant !! Du klarade det förut jättelänge så nu ska det gå bra !! Pepp,pepp
Lena 444 Du fixar det Lycka till.
Halloj! Välkommen kebnek!! Mymlan58 kommer själv ihåg första "maten". Mitt kaffefat bestod hälften 50 gr kokt fisk och den andra halvan alfalfagroddar och en delad coktailtomat!! Men det var fest!! Och det tog säkert en kvart innan det var slut... Nu känns det helt otroligt galet! Jag är stolt över mig själv, att jag klarade mina 3 "hund"veckor. Det gav mig så mycket. Och tog faktiskt 9 kilo... Tyvärr blev jag ju sjuk så jag kunde ju inte träna... Men det är ju efter dessa veckor som det riktigt kluriga börjar. Att äta rätt och inte ramla tillbaka i gamla spår. En vikt resa är en mental kamp! Men det vet Ni ju redan. ;) En sak jag vet är att DU, JAG och ALLA NI andra kommer fixa det!! Trevlig kväll på Er!!
God morgon tjejer ! Idag är det dags för vägning igen ! De här 2 veckorna har inte gått något bra med smörgåsätning nästan varje kväll.Jag har inte gått upp men jag har nog gått ner mindre än de tidigare vägningarna, men jag kan bara skylla på mig själv !! Jag får stå mitt kast ! Ha en bra dag tjejer !! Passa på att sola idag det ska bli sämre väder i morgon, åtminstonde norrut. Här regnar det varje fredag, just när man har städat så kommer regnet och sen drar hunden in en massa smuts. Pepp,pepp
hej tjejer gårdagen gick bra ganska så lite kolhydrater hela dagen och inget bröd eller socker puh så skönt ! drack en allevo soppa på kvällen köpte en mixpkt med 3 olika smaker som jag tänkte prova lite på kvällen som kvällsmat eller lunch
Jättebra Lena , en dag i taget så ska du se att det går ! Vägning för mig idag, -2 kg på 2 veckor, känns helt OK, jag har fuskat alldeles för mycket på kvällarna dessa veckor. Nu totalt på Itrim -11,9 på 7 veckor, inte tokigt alls.Men det är tufft att bara äta måltidsersättningar men man blir sporrad när man går ner så snabbt ! Pepp, pepp alla duktiga XL-tjejer !! Vi kan om vi vill !!
kanon bra jobbat mymlan jag kämpar på idag har jag tillbringat dagen med ett dropp i handen och jag hade mig skinksallad och frukt och nu är jag super hungrig men jag ska inte äta bröd ska inte !
Du fixar det Lena444. Pepp, pepp